pyrosint89
VWC lid
Klopt, je kan er 5 verschillende of 5x hetzelfde krijgen. Heb er zelf 19 gewoon leuk stookvoerIk herinner mij dat ergens stond dat je een random cake uit het assortiment zou krijgen. Niet 100% zeker hoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, je kan er 5 verschillende of 5x hetzelfde krijgen. Heb er zelf 19 gewoon leuk stookvoerIk herinner mij dat ergens stond dat je een random cake uit het assortiment zou krijgen. Niet 100% zeker hoor.
Dat kan je vergeten, er zijn geen complete sets. Ze worden juist per stuk aangeboden omdat er waarschijnlijk een cake is afgekeurd. (Ik gok cake 3)Heb er 20 van besteld. Hoop dat ik een heel karton krijg en niet allemaal dezelfde
Is een omlabeling, al lijkt deze op de straatfilmpjes het beter te doen. Tevens is van deze een cake afgekeurd.Is spacewarriorz van Pro-line de omlabeling van deze, Hammertime? Of andersom?
Thanks! Ik zie wel de volledige set spacewarriorz aangeboden worden, betekent dit dat je dezelfde set hebt, en dus alle 5 zonder een afkeur potje erbij?Is een omlabeling, al lijkt deze op de straatfilmpjes het beter te doen. Tevens is van deze een cake afgekeurd.

Tja, de crackling cake is afgekeurd (in mijn ogen de minste). Ik zou voor 5 ps deze halen en er niks van verwachten... ipv de hele set kopen.Thanks! Ik zie wel de volledige set spacewarriorz aangeboden worden, betekent dit dat je dezelfde set hebt, en dus alle 5 zonder een afkeur potje erbij?
Al begrijp ik dat de Hammertime nu goedkoper is hoor![]()
Ik verdubbel je inzet en heb er 80 besteld.Heb er 40 in bestelling staan. Ga het wel zien welke ik krijg
Dat is wel jammer. Artikel staat op de pagina nog wel voor 5 euroFeest is klaar.
In mijn winkelwagen stond het op 5 euro, daarna werd het verhoogdDat is wel jammer. Artikel staat op de pagina nog wel voor 5 euro