Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Same here, blij als het de 31ste is en het bestellen/kopen echt klaar is.In Leerdam zijn ze nog steeds te bestellen voor €5 p/s, zojuist nog 6 bij besteld
Ze staan nog voor 5eu op de website, dus die kans is wel aannemelijk. Op=op prijzen bij GBV bleven voorheen ook doorlopen tijdens de verkoopprijzen meen ik mij te herinneren.Denkje dat ze bij de losse verkoop ook 5euro kosten? Wou er een paar meepakken maar 29e zit helemaal vol
Ruilen?Zojuist een aantal van deze cakejes mogen ophalen. Vooralsnog alleen nummer 3 en 4 meerdere keren meegekregen! Later op de dag nog een poging voor een ander nummertje
Heb jij in de winkel gevraagd of je alle verschillende cakes mag hebben dan?Ruilen?
Ik heb 1,2,4 en 5
Ik heb ze in Leerdam opgehaald. Beetje variatie zou wel leuk zijnRuilen?
Ik heb 1,2,4 en 5
Doen ze niet, het is gewoon dozen schuiven. Had 4 karton, dus het maakt ook niet heel veel uit.Heb jij in de winkel gevraagd of je alle verschillende cakes mag hebben dan?
Ik vermoed nog steeds de 3, of mss allemaal wel. Als je ze los verkoopt is het lastiger te controlerenWel alle 5 de cakes, dus welke dan afkeur was...

Ik heb 19x de nummer 3 gekregenIk vermoed nog steeds de 3, of mss allemaal wel. Als je ze los verkoopt is het lastiger te controleren![]()
Haha dat zou dan heel goed kunnen!Ik heb 19x de nummer 3 gekregenlabels kloppen van kant met 25mm en schootrichting etc, zou ook zo maar aan de labels kunnen liggen.