the cigarman
VWC lid
Dat viel mij ook op en zelfs in een linkse gemeente als Wageningen.illegaal spul wat nu ook al steeds meer op valt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat viel mij ook op en zelfs in een linkse gemeente als Wageningen.illegaal spul wat nu ook al steeds meer op valt.
Dat viel mij ook op en zelfs in een linkse gemeente als Wageningen.
Het is niet zozeer een landelijk verbod maar meer wederom geen verkoop dit jaar tgv /distributieproblemen lockdown/nieuwe mutatie waar ik rekening mee houd .
Vandaar dat ik ook dit jaar een Belgie tripje heb gedaan zodat ik iig iets heb. Ik heb vorig jaar veel lol gehad van mn boracchios en belg cakes toen hier in Nederland de verkoop ineens werd afgelast.
de kruit variant is levens gevaarlijk.In december moeten we een clowns neus opzetten tegen de corona oud en nieuw variant een uiterst dodelijke variant![]()
Het RIVM begint ook al weer zijn zorg uit te spreken dat de IC's weer overbelast kunnen raken. De ziekenhuizen moeten zich voorbereiden als gevolg van de coronabesmettingspiek die wordt verwacht in januari. Ik voel de bui al weer hangen.![]()
https://verzorgdezorg.nl/brandbrief/
Deze brief zegt alles over de staat in de ziekenhuizen. En noemt terloops even wie er op de IC ligt.
Verwacht ik in principe ook niet, geest is eigenlijk wel uit de fles met alle versoepelingen (in hoeverre je met qr-code van versoepelen kan spreken. Het wordt ondoenlijk om weer terug te stappen.Nee, ik denk niet dat er weer een verbod zal komen. Uiteraard zullen er weer wat regels komen waar we ons allemaal weer aan moeten gaan houden. Maar een lockdown en een verbod zie ik niet weer komen.
Ja of het aantal asielzoekers die bang worden van knallen, ik zie de politiek nu overal voor aan