Dragon Master [Compound]

Mooie effecten maar man wat klinkt die burst waardeloos en is er echt boeketgrootte en spreiding van niks.
Jammer want tempo en effectencombi is echt heel goed

Heb zitten twijfelen over deze, maar de gok van 149 euro was mij net te groot. Maar ben blij toe dat ik hem niet de voordeel van de twijfel gegeven heb. Wat een flop idd.

Hoor net via m'n zwager dat deze afgekeurd schijnt te zijn? Had hem besteld bij Almere Haven maar kreeg te horen afkeur. Nou ben ik er bij het zien van het nieuwe filmpje ook niet zo rouwig om hahaha

Blij dat ik hem niet besteld heb! wederom een bevestiging dat ik nooit op productfilms moet afgaan maar beter kan wachten hoe die daadwerkelijk in de straat presteerd.

Denk dat men blij mag zijn dat die is afgekeurd.

Iemand meer info over dat deze afgekeurd zou zijn? Heb mijn leverancier gecontact alleen die heeft nog niets vernomen?

Dit was echt totale treurnis, de prestaties waren nog slechter dan de gemiddelde 20mm Duitse supermarkt troep en dan is dit 25mm. Als ik iemand een filmpje moet laten zien wat er nou wordt bedoelt met een 'kooiloze pruttelbak' dan is dit het ultieme voorbeeld. En dan die prijs ook, dat kan echt niet. Zeer zonde dit. Onee het moet misschien nog drogen hehe

Back
Bovenaan