Dragon Master [Compound]

Zou niet gelijk gaan wanhopen Gupje. Af en toe moet je de gok nemen. Kan wel eens verassend gaan uitpakken. Of niet Hahahaha. Ik heb hem ook besteld:D

Jammer, maar inderdaad even afwachten. Kan mij wel voorstellen dat dit niet zo fijn voelt als ze al in de bestelling staan. Vond deze bak persoonlijk nog wel de mooiste nieuwkomer dit jaar, maar helaas geen dealer in de buurt die deze lijn voert. Hoop voor degenen die deze besteld hebben dat hij (bijna) zo presteert als op de Chinafilm en ik wacht met smart op de straatfilms in januari! Zo jammer dat er geen (productie-)demo's zijn dit jaar...

Zelf deze compound ook een tijdje geleden besteld. Zeker wel apart, en zoiets mag echt niet gebeuren vind ik! Mensen vergelijken, en maken dan een keuze op basis van prijs/verwachte kwaliteit. 25mm is wel degelijk minder dan 30mm, en had je keuze anders kunnen beïnvloeden met andere producten als je van tevoren wist dat deze 25mm zou zijn.

Het zou netjes zijn als ze met een compensatie zouden komen, als klanten voor een X datum dit product besteld hebben, want je hebt een keuze op basis van verkeerd gecommuniceerde informatie gekocht.

Het citaat van hierboven is een box met hetzelfde probleem (25mm word 20mm(, maar de productiecheck (video) valt me erg mee in vergelijking met de eerste film.

Desalniettemin blijft mijn bovenstaande gedachte staan, dit staat los van het uiteindelijke resultaat van de box.

Zelf deze compound ook een tijdje geleden besteld. Zeker wel apart, en zoiets mag echt niet gebeuren vind ik! Mensen vergelijken, en maken dan een keuze op basis van prijs/verwachte kwaliteit. 25mm is wel degelijk minder dan 30mm, en had je keuze anders kunnen beïnvloeden met andere producten als je van tevoren wist dat deze 25mm zou zijn.

Het zou netjes zijn als ze met een compensatie zouden komen, als klanten voor een X datum dit product besteld hebben, want je hebt een keuze op basis van verkeerd gecommuniceerde informatie gekocht.

Het citaat van hierboven is een box met hetzelfde probleem (25mm word 20mm(, maar de productiecheck (video) valt me erg mee in vergelijking met de eerste film.

Desalniettemin blijft mijn bovenstaande gedachte staan, dit staat los van het uiteindelijke resultaat van de box.

Heb lang getwijfeld of ik hierop zou reageren maar doe het dan toch maar. Ik snap dat het frustrerend is als je op basis van verkeerde informatie je keuzes maakt voor de boxen die je koopt. Maar er zijn een aantal zaken waaruit je eigenlijk zelf al had kunnen opmaken dat het een 25mm box betreft.

Ik heb namelijk nog nooit een 144 shots 30mm box of compound zien voorbij komen. Een misschien nog wel belangrijker punt is de prijs. Als ik kijk naar het gemiddelde prijs niveau van de nieuwe 100 shots 30mm i shape compounds dan was het ook wel redelijk onrealistisch te denken dat een compound met waaiers voor de bekende freakprijs zou worden aangeboden.

Nogmaals de informatie waarop de keuzes gebaseerd worden dient uiteraard correct te zijn. Contacteer anders de winkel waar je deze box hebt besteld en kijk wat er mogelijk is.

Anders stuur je vanderelst een pb, die is ook de beroerdste niet

Een jaartje later, ben heel benieuwd of iemand deze topper nog heeft besteld dit jaar?!

Denk dat voor mij een straatfilmpje doorslaggevend gaat zijn voor komend jaar.

Vind het ook een prachtige box op de productvideo, mooi concept. Echter zijn het wel effecten die in de straat erg tegen kunnen vallen. Ik kijk dan ook uit naar de beelden van de mensen die de gok genomen hebben. Dat het in dezelfde lijn als de oud-Evo producten zit geeft wel hoop dat het goed uitpakt.

Het blijft qua opbouw en gebruik van effecten wel echt een toppertje voor mij. Toch ben ik benieuwd of die daadwerkelijk zo presteert in de straat. je ziet dat er geknoeid is met het filmpje omdat geluid en beeld niet overeenkomen.

Ik wacht denk ik ook eerst de straatfilm af of moet hem ergens voor een spot prijs kunnen scoren.

Vind het ook een prachtige box op de productvideo, mooi concept. Echter zijn het wel effecten die in de straat erg tegen kunnen vallen. Ik kijk dan ook uit naar de beelden van de mensen die de gok genomen hebben. Dat het in dezelfde lijn als de oud-Evo producten zit geeft wel hoop dat het goed uitpakt.

Echter zijn het wel effecten die in de straat erg tegen kunnen vallen. Welke effecten dan? gewoon top bak als die zo in je straat is ben je de man van de straat :cool::p

Het blijft qua opbouw en gebruik van effecten wel echt een toppertje voor mij. Toch ben ik benieuwd of die daadwerkelijk zo presteert in de straat. je ziet dat er geknoeid is met het filmpje omdat geluid en beeld niet overeenkomen.

Ik wacht denk ik ook eerst de straatfilm af of moet hem ergens voor een spot prijs kunnen scoren.

Iemand deze misschien nog gehad afgelopen jaarwisseling?

Een jaartje later, ben heel benieuwd of iemand deze topper nog heeft besteld dit jaar?!

Denk dat voor mij een straatfilmpje doorslaggevend gaat zijn voor komend jaar.

Heb deze doorgeschoven. Denk dat dit toch wel een van de bakken is waar ik het meest benieuwd naar ben!

Lol, op de sample had de pyromeister duidelijk ietsje beter z'n best gedaan.... Tja, gbv quality control...

Back
Bovenaan