Down Under

Voor mij opnieuw het product van het jaar, net als vorig jaar! Wat een bizarre witte muren komen uit deze cake zeg. En de knallen zijn zeker goed te noemen. Dat alles in een strak tempo. Alles klopt!

Ik had hem ook gekocht op basis van wat filmpjes, viel zeker niet tegen mooie opening voor 0:00 !

Dit jaar ook weer gehaald! Ik blijf het gewoon een bizarre cake vinden! Na de Cruel Traction staat deze toch echt op nummertje 2!!

De mines zijn heel dik en verlichten de straat volop! De knallen waren inderdaad niet bijster hard. Heb eerlijk gezegd ook vrij weinig van de knallen gezien/gehoord omdat de mine erg groot was! Leuk om een keer gehad te hebben.

Dit was echt een indrukwekkende bak! Inderdaad waren de knallen niet heel hard, maar die mines man man man! Heerlijk!

Even een mooie foto van gemaakt! Welkom in de lights of heaven!

Bijlagen

• oudennieuw20142015_8.jpg
    oudennieuw20142015_8.jpg
    76,1 KB · Weergaven: 0
Ik vond deze gister juist goed klappen! En dan die dikke mines eronder.. ja ik houd er wel van. Vooral tijdens de finale op de demo van 123vuurwerk werd deze met meerdere tegelijk geschoten en toen vond ik 'm helemaal lekker.

Deze cake voor het eerst gehad dit jaar, wat een beest zeg. Er werd flink gestookt in de straat maar iedereen stond toch wel even te kijken naar deze :)

Klik natuurlijk even op HD :wink:

Wat een bak is dit zeg! De straat werd volledig verlicht door die enorme mines, burst is goed door de indrukwekkende salvo's maar verder niet uitzonderlijk. Al met al een bak die absoluut de wow-factor heeft. Volgend jaar absoluut weer!

Dit was ook weer een erg indrukwekkende bak! Wat een licht komen er van die mines en ik vond de burst dit jaar ook echt goed! Niet super hard maar wel echt een goede voldoende. Deze geeft inderdaad een wow-factor. Dit wordt een blijvertje.

Hij komt op film zeer zeker goed over ja, wat een dikke volle mines.
Ik zal hem meer kopen voor de mine's dan de knallen, want daar wordt nogal wisselend over gesproken.
Dit jaar maar eens proberen te kopen.

Hij komt op film zeer zeker goed over ja, wat een dikke volle mines.
Ik zal hem meer kopen voor de mine's dan de knallen, want daar wordt nogal wisselend over gesproken.
Dit jaar maar eens proberen te kopen.

De 2015 versie vond ik hardere klappen hebben dan de 2014 versie, maar inderdaad je koopt hem voor de mines

Maar als de klappen hard genoeg zijn is het voor mij wel een extra reden om hem juist wel te halen of juist om er meerdere van te kopen.
Bedank voor je antwoord Djaimy.

Maar als de klappen hard genoeg zijn is het voor mij wel een extra reden om hem juist wel te halen of juist om er meerdere van te kopen.
Bedank voor je antwoord Djaimy.

Ja het zijn geen klappen zoals de Secret Salute die heeft bijvoorbeeld, maar het zijn geen klappen waar je een modderfiguur mee slaat. Ik zou hem sowieso 1 keer halen, echt een vette beleving geeft deze!

Op aanraden van andere had ik deze genomen, toch blij om een keertje te hebben. Mijn cake was goed gedroogd denk ik zo, want de klappen waren goed :p Je kunt de echo in het filmpje horen.

Back
Bovenaan