Down Under

Zal ik dan maar aftrappen met een filmpje? De mines zijn te groot en te fel voor de camera.. Je hoort wel aan de reactie van de filmer hoe dit in het echt overkomt:D

Voor mij het product van 2013. Prijs/kwaliteit is gewoon top! Benieuwd of die automobilist nog in z'n binnenspiegel gekeken heeft:D

Van alle Forbidden Love cakes heeft deze toch echt het meeste indruk gemaakt!!!! Wat een geweldige pot. Ik had een aantal potten doorgelont. Down Under tussen de "Cross" en "Brute". Achteraf gezien was "Down Under" zo gaaf, dat ik hem beter áchter de "Brute" had kunnen zetten!

Deze cake was mij bij de freakdag bij Lesli niet echt opgevallen. Het leek gewoon en knalbak als alle andere, maar dan met een te hoog prijskaartje. Maar sinds dat deze geschoten werd bij de demo in Zoetermeer, heb ik mijn mening bijgesteld. De unaniem positieve reacties hier op het forum waren duidelijk. Ik heb er daarom toch eentje aangeschaft. Daar heb ik totaal geen spijt van gehad! Dit ding knalt echt HARD! En daarbij komen dan ook nog eens deze prachtige mines die zeer hoog gaan. Het feit dat deze in salvo's schiet, maakt het plaatje nóg mooier. Ik was er erg van onder de indruk. Een topper van een knalcake.

Zeker een hele indrukwekkende cake! Ik had em al gezien op de demo, maar nu stond deze in de straat recht voor mn neus! De prijs was het zeker waard voor dit ongeloofelijke WOW effect!

Deze viel mij 5 mei in Hilversum al op en kwam vandaag een film tegen. Wat een bak zeg! Weet iemand hier een kartoneenheid van?

Ga deze waarschijnlijk dit jaar halen naar aanleiding van de positieve reacties van mensen in dit topic die hem met oud en nieuw hebben gehad :)Ben benieuwd, iig een apart effect.

Tip voor de Freaks bij mijn werk (xena in ede )
krijg je als je op 30 december komt tussen 09:00-20:00 een gratis amazon bij aankop van een downunder

wel moet je dan de kortingscoupon uitknippen of printen

kortings coupons zijn te vinden op : http://www.xenavuurwerk.nl/acties

(voor de mods dit is niet als reclame bedoeld maar als tip )

Greetz

Deze gister voor het eerst live gezien was behoorlijk indrukwekkend die mine die er uitkomt en als extra ook nog eens fikse dreunen er boven.

Hier een heerlijk straatfilmpje van mij :) vorige jaarwisseling geschoten. Zeker een aanrader! KEIharde klappen!

Back
Bovenaan