Double Whammy [Compound]

Met een beetje wind blijft er helemaal niet veel meer van over. Ik bewaar hem denk voor als we ooit weer een Oud En Nieuw krijgen met weinig wind.
Dit dus. De hangtime lijkt in orde, maar blaast gelijk weg met de wind. Ik denk dat als je deze met windstil afsteekt dat je nog best kan genieten van het druipende goud. Het is meer een sierlijke box dan een rammer, en een beetje wind heeft hij direct last van door het gebrek aan burst.

De buurman. Zal eens vragen of hij een filmpje heeft. Ik ben op het werk… :cry:

Edit: dat ging snel. Credits naar de buurman die hem al afgestoken heeft.

Betreft een verborgen link:

Ziet er overall best goed uit, die crossettes zijn echt top, maar die tweede bak is in zijn geheel wel goed. Eerste bak echt wat mindere boeketten, maar al met al toch leuk. Heb hem niet, maar had zeker niet gebaald als ik deze wel zou hebben eerlijk gezegd.

"Valt wel mee ..."
Ik moet wel even gniffelen om de reacties in die strekking. Dit is toch gewoon een mislukking. Tuurlijk, kan een keer gebeuren etc. Daar gaat het mij niet om. Ik kijk gewoon objectief naar het filmpje en noem het beestje bij de naam.

Echt bijzonder dat mensen dit nog sierlijk en best goed kunnen noemen. Ik ben echt zo ongelofelijk blij dat ik deze in heb kunnen ruilen. Het is wel een box van minstens 100 euro hè!

De toon is gezet, wat een ondergang van Evolution.
Nounou. Dit is wel heel erg kort door de bocht.

On topic:
Vooral 1e schoten erg mager. Zitten nog wel acceptabele schoten tussen maar dit is niet de evolution zoals ik gewend ben.

Had hem besteld, maar toch wel blij dat ik de keuze heb gemaakt om deze te annuleren en iets anders er voor in de plaats te nemen dat zich al wel bewezen heeft.

We weten nu allemaal wel dat de Whammy niet doet wat er van hem verwacht werd. Vervangen, annuleren of behouden.Ieder zijn ding.:wink:

Echt bijzonder dat mensen dit nog sierlijk en best goed kunnen noemen. Ik ben echt zo ongelofelijk blij dat ik deze in heb kunnen ruilen. Het is wel een box van minstens 100 euro hè!

€89,- om precies te zijn. En ik vind het persoonlijk echt meevallen. Voor de duidelijkheid,: dat is ten opzichte van de inhoud van dit topic. Ik zou m namelijk op basis van deze film niet hebben besteld, en de verwachtingen waren duidelijk een stuk hoger.

Wauw wat een magere effecten zeg. Okay de wind is best hard daar, maar zelfs daar door heen zie je dat het uiterst matig is.

Helaas toch meemoeten nemen het westen Leerdam wou niet meewerken.
Wat een shitbak voor 109 euro ben helmaal klaar met Evolution als er geen compensatie komt.
Pruttelbakje zou Max 70 tientjes mogen zijn en en zelf voor die prijs hoef ik hem niet.

Helaas toch meemoeten nemen het westen Leerdam wou niet meewerken.
Wat een shitbak voor 109 euro ben helmaal klaar met Evolution als er geen compensatie komt.
Pruttelbakje zou Max 70 tientjes mogen zijn en en zelf voor die prijs hoef ik hem niet.
Compensatie? Ik snap dat mensen niet tevreden zijn, maar dit is natuurlijk gewoon het risico van artikelen bestellen die zich nog niet hebben bewezen. Als leveranciers compensatie moeten geven goor alle producten die anders presteren dan op een Chinafilm is het einde zoek

Compensatie? Ik snap dat mensen niet tevreden zijn, maar dit is natuurlijk gewoon het risico van artikelen bestellen die zich nog niet hebben bewezen. Als leveranciers compensatie moeten geven goor alle producten die anders presteren dan op een Chinafilm is het einde zoek

Het is toch de fout van de importeur als het product niet overeenkomt met de productvideo? Dan moeten ze pas een productvideo plaatsen als er daadwerkelijk productie geschoten is en niet een opgevoerde sample in China. Of meer controle op de productie. Nu ben jij als consument de dupe van een waardeloos product. En het gaat ook niet om een paar tientjes...

Ik heb ‘m meerdere keren in de winkelwagen gehad mar uiteindelijk niet besteld. Ben ik nu heel blij mee. Vind hem niet eens zo vreselijk slecht, maar voor dik 100 euro mag je echt wel wat beters verwachten.

Aan compensatie is niks raars. Als je als bedrijf de indruk wekt (bijvoorbeeld door pakkende teksten, filmpje, prijsklasse) een bepaald product of dienst te leveren, moet je dat nakomen.

Ondanks de tegenvallende prestaties toch al 24 pagina's vol over dit product. Ik blijf erbij dit product is gewoon Evo onwaardig, maar om nu gelijk compensatie vanuit de importeur te verwachten gaat mij wat te ver. Ja ik heb ook het geluk dat mijn dealer niet moeilijk deed om dit product te ruilen maar uiteindelijk nemen wij als freaks natuurlijk een bepaalde gok om op basis van China filmpjes te bestellen.

Gezien de reactie van Marchel is dit ook niet wat ze er zelf van hadden verwacht, lees er is geen enkele opzet in het spel. Ik ga nu een beetje off topic maar als ik enkele product topics van Rubro lees dat vind ik eerder de consument misleiden. Een combi van 25/30 mm kalibers beloven en vervolgens 20/30 mm uitleveren.

Maar laten we het gezellig houden en ik wens iedereen alvast een prettige en veilige jaarwisseling

Ondanks de tegenvallende prestaties toch al 24 pagina's vol over dit product. Ik blijf erbij dit product is gewoon Evo onwaardig, maar om nu gelijk compensatie vanuit de importeur te verwachten gaat mij wat te ver. Ja ik heb ook het geluk dat mijn dealer niet moeilijk deed om dit product te ruilen maar uiteindelijk nemen wij als freaks natuurlijk een bepaalde gok om op basis van China filmpjes te bestellen.

Gezien de reactie van Marchel is dit ook niet wat ze er zelf van hadden verwacht, lees er is geen enkele opzet in het spel. Ik ga nu een beetje off topic maar als ik enkele product topics van Rubro lees dat vind ik eerder de consument misleiden. Een combi van 25/30 mm kalibers beloven en vervolgens 20/30 mm uitleveren.

Maar laten we het gezellig houden en ik wens iedereen alvast een prettige en veilige jaarwisseling

Ik weet dat het zo werkt, maar eigenlijk is het toch de omgekeerde wereld?
Een totaal ander filmpje en dan nemen wij als freak/consument een risico om het product te bestellen.. ik weet dat dit het nieuwe normaal is, dat dit vaker gebeurd en dat ik het zelf ook voor lief neem..
Maar blijkbaar zijn wij dit normaal gaan vinden en zij “wij” diegene die risico lopen..

Dit klopt absoluut niet!

Naar mijn inziens zou de importeur alleen een filmpje mogen plaatsen als dit daadwerkelijk productie is, om zo een verplaatst beeld te voorkomen..

Ik weet ook dat dat niet gaat gebeuren, echter vind ik dat de importeur op deze manier risico loopt en de consument niet.

Voor jou ook een prettige en veilige jaarwisseling!

Beslissing gemaakt. Ik haal 'm uit de collectie en bewaar 'm wel voor een verjaardag ofzo.
Ik denk dat die op een (bijna) windstil avondje in de zomer/lente wel mooi is. Voordeel, de buurt zal dan niet over de flos gaan vanwege een keiharde burst. :idea:

Back
Bovenaan