Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet niet hoe je relatie is met de dealer maar ze mogen dat niet weigeren.
Aangezien het artikel nog niet aan jou is uitgeleverd kan je deze zonder opgaaf van reden annuleren.
Ik ben overigens absoluut geen voorstander van artikelen annuleren maar kan me heel goed voorstellen dat je dit artikel liever kwijt dan rijk bent.
Voor wat het waard is, ik begreep wel dat de kans groot is dat deze nat geschoten is. Geen idee hoe die presteert als hij goed droog is. Ik ben benieuwd naar de eerste straatfilms op 1 januari, want nu word een heel artikel compleet de grond in gepraat op basis van 1 demo. ik heb 'm niet in de bestelling, en ook heb ik geen aandelen EVO....
Nat haha ja drijf nat nou goed . Dat vuurwerk staat weken in een dichte zee container nat is wel een ruim.begrip.. het vocht gehalte zal vast kunnen zakken maar daar ga je geen harde burst van krijgen en ook geen ronde boeketten....
hoeveel verstand heb jij van zeecontainers? ik heb 10 jaar gevaren, en kan je zeggen, met de route die die schepen afleggen kan alles zeker weten zeiknat worden in dichte containers. niet nat van zeewater maar nat van condensvorming en broei in die dingen die gewoon buiten aan dek staan. zeker deze klasse 1.4 explosieven staan juist lekker aan dek, blootgesteld aan de elementen. Vanuit China, waar het gewoon koud is, door het Suez kanaal, waar het gewoon 40 graden is, weer naar ons, waar het weer koud is. Met de zon op die containers word het nog wel warmer dan 40 graden ook in die dingen.
Daarnaast als een winkelier mij verteld dat hij er ook een aantal in zijn handen kreeg, die helemaal klam en nat aanvoelde, en de volgende dag of die avond de demo was...
Ik zeg niet dat het minder presteren van dit artikel zeker weten daardoor komt, maar het kan zeker wel meespelen.
Ik ga vast was zakken rijst er en strooizout kopen.
Probleem is dat er geen ventilatie in die containers is. Het vocht kan dus niet weg, alles condenseert op hetplafond en druppels vallen weer op de dozen. Zo gaat het door totdstdecontsiners geopend worden.Aantal jaar geleden eens bij het legen van een container geweest, bovenste laag was goed nat en worden goed te drogen gelegd. Mocht het dan alsnog niet kunnen komt het regel matig voor dat al die kartonnen niet naar de verkoop gaan.
![]()
Meer info en fotos hieronder:
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?53573-Fotoverslag-Container-legen-bij-Rubro-4-7-2019
Aantal jaar geleden eens bij het legen van een container geweest, bovenste laag was goed nat en worden goed te drogen gelegd. Mocht het dan alsnog niet kunnen komt het regel matig voor dat al die kartonnen niet naar de verkoop gaan.
![]()
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?53573-Fotoverslag-Container-legen-bij-Rubro-4-7-2019
Aantal jaar geleden eens bij het legen van een container geweest, bovenste laag was goed nat en worden goed te drogen gelegd. Mocht het dan alsnog niet kunnen komt het regel matig voor dat al die kartonnen niet naar de verkoop gaan.
![]()
Sommige importeurs laten daarom een dikke laag karton op de bovenste dozen leggen. Het lost niet alles op, maar wel een deel, waardoor het nooit zo erg wordt als op de foto hierboven
Deze vandaag niet meegekregen omdat deze beperkt leverbaar was en er veel klachten over waren
Deze vandaag niet meegekregen omdat deze beperkt leverbaar was en er veel klachten over waren
Nou.. Iemand stiekem al getest?
De buurman. Zal eens vragen of hij een filmpje heeft. Ik ben op het werk…![]()