[demo] Passion4pyro - Gildehaus

Ik ga ook maar deze demo waar erg mooie boxen worden geschoten.

Deze winkel is van een liefhebber en met een super goede service.Vorig jaar voor het eerst geweest en voor dit jaar alweer wat moois besteld.Service staat hier op nummer 1

Na Langenberg pak ik deze ook maar weer mee. Stukje rijden maar als het enigzins in de buurt komt van de Langenberg demo dan is het de moeite waard.
Kan eventueel carpoolen vanuit omgeving Doetinchem.

Schietlijst zal uiterlijk dag van tevoren bekend worden gemaakt.

Finale is maximaal 4 inch shells, daar is een vergunning voor aangevraagd en gekregen.
aa oke dan wacht ik rustig af, het enige wat ik hoop dat ze de tiny titan schieten.
Na Langenberg pak ik deze ook maar weer mee. Stukje rijden maar als het enigzins in de buurt komt van de Langenberg demo dan is het de moeite waard.
Kan eventueel carpoolen vanuit omgeving Doetinchem.
Ja na de show van langenberg ben ik ook erg benieuwd naar deze geworden. half uur rijden is dan nog niet heel erg

aa oke dan wacht ik rustig af, het enige wat ik hoop dat ze de tiny titan schieten.

Ja na de show van langenberg ben ik ook erg benieuwd naar deze geworden. half uur rijden is dan nog niet heel erg
Tiny titan hebben ze vorig jaar wrl geschoten, leuk ding gaan t zien

Jammer dat de weersvoorspelling van vorige week enigszins is veranderd en dat we nu de muts maar op doen om al het moois te zien of zullen de weergoden een 180!!!! Maken💪

Back
Bovenaan