jejestilo074
VWC lid
Hoop dat ze die devil shots, crackle king en tiny titan weer gaan schieten. Misschien scream bum?
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beetje herhaling zou ik persoonlijk jammer vinden hahaHoop dat ze die devil shots, crackle king en tiny titan weer gaan schieten. Misschien scream bum?
Helemaal mee eens. Ik ben ook meer benieuwd naar de nieuwe producten, zoals de pyro maniac en vibrant voyager van srpyro. Die schijnen belachelijk goed te zijn.Beetje herhaling zou ik persoonlijk jammer vinden haha
Zullen ze ongetwijfeld geschoten worden op de demoHelemaal mee eens. Ik ben ook meer benieuwd naar de nieuwe producten, zoals de pyro maniac en vibrant voyager van srpyro. Die schijnen belachelijk goed te zijn.
Schietlijst zal uiterlijk dag van tevoren bekend worden gemaakt.wanneer word de schietlijst hiervan bekend? en word de finale show een beetje van hetzelfde kaliber?
aa oke dan wacht ik rustig af, het enige wat ik hoop dat ze de tiny titan schieten.Schietlijst zal uiterlijk dag van tevoren bekend worden gemaakt.
Finale is maximaal 4 inch shells, daar is een vergunning voor aangevraagd en gekregen.
Ja na de show van langenberg ben ik ook erg benieuwd naar deze geworden. half uur rijden is dan nog niet heel ergNa Langenberg pak ik deze ook maar weer mee. Stukje rijden maar als het enigzins in de buurt komt van de Langenberg demo dan is het de moeite waard.
Kan eventueel carpoolen vanuit omgeving Doetinchem.
Tiny titan hebben ze vorig jaar wrl geschoten, leuk ding gaan t zienaa oke dan wacht ik rustig af, het enige wat ik hoop dat ze de tiny titan schieten.
Ja na de show van langenberg ben ik ook erg benieuwd naar deze geworden. half uur rijden is dan nog niet heel erg
Vorig jaar was er genoeg parkeergelegenheid, locatie is hetzelfde, dus ja.Is het een beetje makkelijk met parkeren daar in de buurt?