[Demo] Huisman Vuurwerkdemo - 18 december 2025

Onderstaande waren de artikelen die wel de moeite waard zijn. De rest was het niet waard of heeft enorm ingeleverd, met als dieptepunt de Titanium Blast & Booming Tundra.. Oef, wat was die slecht!!

5. Crossbeam - Vuurwerkmania
10. Riakeo 500 - Riakeo
14. Wick@ Sick Fan - Vuurwerktotaal
15. Cupido - Riakeo
16. Gold Dakota - Rubro
19. Tactical Mind - Vuurwerktotaal
23. Transbomber - Rubro
24. Caracas Chaos - Magnum
26. Infinity Culture - Magnum
27. Rave From Hell - Vuurwerkmania
29. Royal Tears from Heaven - Rubro
Die crossbeam was wel een goeie! Vooral voor de prijs..

Stand camera stond niet goed

Dank voor de stream. Top kwaliteit. Heel goed mee kunnen genieten zo.

En Huisman dank voor het organiseren van weer een geslaagde demo. Leuke lijst met diverse producten waar ik benieuwd naar was.

Wat me vooral opvalt bij het kooiloze spul is de onregelmatig gevormde effecten.
Ook zag ik toch echt vaak laagklappers en onregelmatige stijghoogte, waar ik zelf niet gecharmeerd van ben.

Dank voor de stream. Top kwaliteit. Heel goed mee kunnen genieten zo.

En Huisman dank voor het organiseren van weer een geslaagde demo. Leuke lijst met diverse producten waar ik benieuwd naar was.

Wat me vooral opvalt bij het kooiloze spul is de onregelmatig gevormde effecten.
Ook zag ik toch echt vaak laagklappers en onregelmatige stijghoogte, waar ik zelf niet gecharmeerd van ben.
Net van de boot, even wat drogen en dan gewoon normaal :)

Het verbaast me dat een budget cake zoals crossbeam de meeste producten makkelijk omver blies.

Overige producten die goed presteerden: Riakeo Cupido, Gold Dakota, Rave from hell , Royal Tears in Heaven

De rest vond ik tegenvallen. Zelfs de caracas vond ik tegenvallen en hoop dus niet dat cairo crackling hetzelfde is.

Onderstaande waren de artikelen die wel de moeite waard zijn. De rest was het niet waard of heeft enorm ingeleverd, met als dieptepunt de Titanium Blast & Booming Tundra.. Oef, wat was die slecht!!

5. Crossbeam - Vuurwerkmania
10. Riakeo 500 - Riakeo
14. Wick@ Sick Fan - Vuurwerktotaal
15. Cupido - Riakeo
16. Gold Dakota - Rubro
19. Tactical Mind - Vuurwerktotaal
23. Transbomber - Rubro
24. Caracas Chaos - Magnum
26. Infinity Culture - Magnum
27. Rave From Hell - Vuurwerkmania
29. Royal Tears from Heaven - Rubro
Helemaal eens met jouw lijstje Jan, alleen die Caracas Chaos vind ik z'n geld niet waard. Dan maar gewoon een paar losse Cairo's
Rave from Hell was wat mij betreft de beste compound, maar de Saga/Funky Town is voor z'n prijs ook prima zeker met iets minder wind.

Enorm bedankt weer voor de demo. Was zoals altijd goed georganiseerd.

Toppers voor mij waren de Crossbeam, Riakeo 500, Cupido, Rave from hell en de Firestarter.
Enkele leuke producten: Stockholm Spectacle, Gold Dakota, Infinity Culture en Transbomber.

tja.. wat moet ik zeggen. Als eerste bedankt voor de organisatie. Heel fijn om de laatste demo’s mee te pakken. Ik heb vooral veel producten in een nieuw kooiloos jasje gezien die het niet meer zijn. Headhunter leek op 20mm. Die Spaanse duo compounds gingen maar door met een traag tempo en ik heb heel veel producten gezien met gevaarlijke vertragingen. Sommige producten waren overduidelijk kooiloos en bij sommige producten vroeg ik me echt af of ze kooiloos waren, en zo ja, hoe ze dat kunnen flikken.

Riakeo was echt een uitschieter qua kwaliteit. Ook de Rave from Hell en de Transbomber waren wat mij betreft ok. Triple-X is al jaren niet meer wat het ooit was. Ook de Tears vond ik afwisselend in kwaliteit. Ook de nieuwe scream van Klasek was echt slecht vergeleken met vorig jaar.

Tijdens het toetje werd de firestarter geschoten. Die was dik in orde.

Nogmaals bedankt voor vanavond en blij dat het doorgegaan is.

Back
Bovenaan