[Demo] Huisman Vuurwerkdemo - 18 december 2025

Flash of the gods 2.0 AUB!

Ik heb deze overwogen... maar nergens voor een leuke prijs kunnen vinden... en €250 ga ik er niet aan uitgeven na de Coconut Bounty en de Color Hypnose. Als 'ie nou net zo goed presteert als het gemiddelde Riakeo blok... dan zie ik mezelf 'm wel nemen in de losse verkoop. Maar no way dat ik het risico nog eens ga nemen met Rubro of Mania (niks ten nadele van de winkeliers).

Lang verhaal kort: zou mooi zijn als 'ie geschoten zou worden!

Ik heb deze overwogen... maar nergens voor een leuke prijs kunnen vinden... en €250 ga ik er niet aan uitgeven na de Coconut Bounty en de Color Hypnose. Als 'ie nou net zo goed presteert als het gemiddelde Riakeo blok... dan zie ik mezelf 'm wel nemen in de losse verkoop. Maar no way dat ik het risico nog eens ga nemen met Rubro of Mania (niks ten nadele van de winkeliers).

Lang verhaal kort: zou mooi zijn als 'ie geschoten zou worden!
Volgens mij was ie 170 bij 365.

Beste Vuurwerkliefhebbers,

Sorry dat het even wat langer heeft geduurd, maar er ontstond vertraging omdat er serieus over is getwijfeld of het vanavond wel door zou kunnen gaan.

Op veel plekken in NL is het de hele dag al prima weer, maar er komt een weersomslag aan. Hierbij zou tijdens de avond sprake kunnen zijn van harde windvlagen, mogelijk ook hier in Huissen.

Het goede nieuws is dat het licht voor onze Demo op groen staat. Wel zullen we tijdens de Demo in da gaten blijven houden hoe zich e.e.a. ontwikkeld.

In feite is deze beslissing nog maar net genomen en om die reden hebben we vanmiddag nog even gewacht met het vrijgeven van de Schietlijst. We gaan deze zo dadelijk aan jullie presenteren.

Bedankt voor jullie geduld!

Huisman Vuurwerk Team

Beste Vuurwerkliefhebbers,

Sorry dat het even wat langer heeft geduurd, maar er ontstond vertraging omdat er serieus over is getwijfeld of het vanavond wel door zou kunnen gaan.

Op veel plekken in NL is het de hele dag al prima weer, maar er komt een weersomslag aan. Hierbij zou tijdens de avond sprake kunnen zijn van harde windvlagen, mogelijk ook hier in Huissen.

Het goede nieuws is dat het licht voor onze Demo op groen staat. Wel zullen we tijdens de Demo in da gaten blijven houden hoe zich e.e.a. ontwikkeld.

In feite is deze beslissing nog maar net genomen en om die reden hebben we vanmiddag nog even gewacht met het vrijgeven van de Schietlijst. We gaan deze zo dadelijk aan jullie presenteren.

Bedankt voor jullie geduld!

Huisman Vuurwerk Team
Welke weersvoorspellingen zien jullie die wellicht roet in het eten zouden kunnen gooien dan? Als ik m’n weer apps open dan zie ik rustig weer voorspeld voor de hele avond in Huissen.

Welke weersvoorspellingen zien jullie die wellicht roet in het eten zouden kunnen gooien dan? Als ik m’n weer apps open dan zie ik rustig weer voorspeld voor de hele avond in Huissen.
De bezigers en diensten gebruiken apps van professionele weerdiensten die bijv. ook bij de Formule 1 worden gebruikt. Maar doet dat ertoe? Ze hebben het ons laten zien en we snappen hun punt.

Huisman Vuurwerkdemo Schietlijst.jpg

SCHIETLIJST!! Daar is 'ie dan, de Schietlijst van de Huisman Vuurwerkdemo 2025 van vanavond!!

Het is een mooie mix van cakes, fonteinen en compounds geworden van zowel nieuwe als bestaande producten van al onze leveranciers:

1. Monster Ride - Vuurwerkmania
2. Fresh Rebel - Magnum
3. Blinking Starlight - Magnum
4. Apex I + II - Rubro
5. Crossbeam - Vuurwerkmania
6. Bizar 14 - Magnum
7. Scream Battery 25 - DumBum
8. Stockholm Spectacle - Magnum
9. Der Hammer - Vuurwerktotaal
10. Riakeo 500 - Riakeo
11. Fast 19 - Vuurwerkmania
12. Head Hunter - Magnum
13. Full Sky - ZENA
14. Wick@ Sick Fan - Vuurwerktotaal
15. Cupido - Riakeo
16. Gold Dakota - Rubro
17. Blue Maroon - Rubro
18. Tormenta & Trueno De Oro - Rubro
19. Tactical Mind - Vuurwerktotaal
20. San Marino Golden Medal - Magnum
21. Exclusive Funky Town - Magnum
22. Booming Tundra & Titanium Blast - Magnum
23. Transbomber - Rubro
24. Caracas Chaos - Magnum
25. Code Red - Vuurwerktotaal
26. Infinity Culture - Magnum
27. Rave From Hell - Vuurwerkmania
28. Triple X - Magnum
29. Royal Tears from Heaven - Rubro

Toetje: Finale van diverse artikelen die verkrijgbaar zijn in onze Huisman Vuurwerk Store!!

Uiteraard worden er vanavond voorafgaand aan de Vuurwerkdemo Schietlijsten uitgedeeld. Ook zullen we ervoor zorgen dat we een stapel Huisman Vuurwerk Flyers meenemen. Vraag daar dan wel even naar.

Heel graag tot vanavond!!

Mooie lijst! Erg benieuwd naar hoe de Funky Town het gaat doen. Op basis daarvan bepaal ik of ik hem wel of niet aanschaf. Maar tot m’n grote spijt ben ik er niet bij vanavond.. is er een live stream toevallig van iemand?

Back
Bovenaan