Dekoy

Robin30

VWC lid
Artikelnummer: 1750
Artikelnaam: Dekoy
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 498 gram
Aantal Schoten: 24 schoten
Effectomschrijving: Een robuuste lekkere cake, die er 24 boeketten eruit blaast! Genieten, en laat je niet afleiden...
Tube diameter: ... mm
Kartoninhoud: 3000 gram
Tijdsduur: 30 sec.
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 47,50

1750-Dekoy.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hier vorig jaar de video van gezien. Uniek effect, dat verklaart de hogere prijs!

Mooi, en die compacte blink pistil is wel uniek, even afwachten hoe die in productie uit de verf komt... Anders is het een standaard mooie goud-met-blink cake, de pistil maakt het een make-or-break

Zeer zeker een indrukwekkende en sierlijke cake, maar het is inderdaad zo als Richardus al aangeeft, hoe deze als productie cake gaat presteren. Is dat zo als op het filmpje dan heb ik zeker wel interesse als hij voor een mooie prijs wordt aangeboden.

Laatst bewerkt:
Absoluut een prachtig product. Zeer gave blinkers, en die gekleurde blinking core van de boeketten heb ik nog niet eerder ergens gezien in consumentenvuurwerk.

Tempo ook mooi. Ik hoop toch dat deze zoals op de video in de straat komt te staan. Mits ergens voor een leuke prijs, wil ik deze toch wel proberen dit jaar!

Komt zo op film inderdaad zeer goed over, even afwachten hoe deze het gaat doen in de straat. Maar zijn wat hogere prijs is op basis van deze films in ieder geval wel verklaarbaar!

Echt een mooi product. Voor de volle prijs is me te gortig maar wie weet ergens voor een leukere prijs te bemachtigen.

Erg mooie cake, film doet denken aan 'Pimp my Ride':bonk:
Toch even in de gaten houden of hij in de aanbieding komt hier in de buurt.

Dit ziet er bijna te mooi uit om waar te zijn. Wat een fantastische cake is dit, wat een uitwerking. Ontzettend benieuwd naar deze cake.

Back
Bovenaan