Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Erg mooi artikel, maar ook ik sla sowieso een jaartje over. Het risico op een sprookje is me net wat te groot. Alleen al de 'volmaaktheid' van de boeketten laat me twijfelen.
dacht dat ik ook met de breakout, maar die is echt rete goed.
Ik houd je niet tegen deze aan te schaffen om vervolgens meer waarde te hechten aan jouw mening dan aan dit productiefilmpje![]()
Een poging om wat duidelijker te zijn: prima dat je een voorbeeld aanhaalt, waarbij productie en product wel dicht bij elkaar liggen. De break Out is inderdaad top! Dat is echter eerder een uitzondering dan de regel. Een gemiddelde freak is nogal sceptisch m.b.t. de 'krekelfilmpjes', dat over hele linie, en terecht. Dat maakt dat ik liever een jaartje wacht en af ga op straatfilmpjes en ervaringen van freaks die deze cake zelf hebben afgestoken in plaats van hopen op die Break Out achtige uitzondering.
Hopelijk is dit antwoord niet WEER vaag. Zo ja, mijn excuses.
ik vind het er nog wel goed uit zien
Ook €47,50 goed?
Zeer mooie cake, prachtig uitgewerkte effect, helaas prijs is een dooddoener.
Even off topic. Wat ik niet snap is dat overal de prijzen omhoog wordt gegooid maar waarom kan er van die prijzen geen freakprijzen worden gemaakt. Ik bedoel als eerst een cake 20 euro kost en in de freak actie je deze kon krijgen voor 15 euro, waarom kan het dan niet dat wanneer dezelfde cake nu door prijsstijgingen 40 euro gaat kosten we dan niet een freakprijs zien van 30 euro. Of zijn de producten reeds zo "scherp" geprijsd dat er niks meer vanaf kan?
Dat is wel heel erg off-topic, en er zijn genoeg topics waar deze discussie wel in past, toch?
On-topic: Dit kan natuurlijk nooit zo in de straat staan, maar ben wel benieuwd naar de eerste productie-video's.