Definitieve programma "opendag Leslivuurwerk" 3 september 2011.

Ah, nu ik over dat jongetje lees, baal ik helemaal dat ik niet meegaa! :(

maar in iedergeval wens ik iedereen heel en heel veel plezier!

Vraagje :

Vraagje :

Er staan ons een mooi programma voor deze dag in het verschiet.

Maar ik heb een vraagje :
Moeten we een "printje" of wat anders meenemen ter controle aan de deur?
bv via PM of bestandje in startpost een printje maken en even invullen met opgegeven naam/namen?

Anders krijg je natuurlijk altijd weer ongenodigde gasten
die het toch gaan proberen om binnen te komen.

@davinstyle : erg jammer dat je toch niet kan komen :sad:

Gr. Teejoo

Maar ik heb een vraagje :
Moeten we een "printje" of wat anders meenemen ter controle aan de deur?
bv via PM of bestandje in startpost een printje maken en even invullen met opgegeven naam/namen?

Anders krijg je natuurlijk altijd weer ongenodigde gasten
die het toch gaan proberen om binnen te komen.

Gr. Teejoo

Goede vraag en ik zal deze morgen voorleggen aan Lesli vuurwerk.
Kom hier zeker op terug.

:bye:

Inschrijving is gesloten, namenlijst wordt doorgegeven aan Lesli vuurwerk.

Als de namenlijst daar aanwezig is, is het toch al genoeg lijkt me?
Gewoon je naam opgeven bij aanvang, sta je er niet op, dan heb je je niet ingeschreven.

Maar dadelijk zegt iemand dat die Denjo is en dan kom ik er als nog aan, maar dan mag ik niet binnen.:bonk::p

Davinstyle wat hb je geluk hè!
Wordt een en al gekken in de auto op de heen/terugweg haha.
Wel goeie vraag van bewijs om binnen te komen.

Laten we €5 entree gelden. Kunnen ingeleverd worden bij mij. :)
Altijd weer ergens een slagje uit slaan hea!!!!!! :angry:

Haha, nee word een top dag.
Ik zie jullie allemaal over 2 weken! :)
Mijn complimenten nu alvast aan Lesli vuurwerk om dit te organiseren!

Laatst bewerkt:
Wil jou toch nog wel even bedanken Tristen, daar je er voor gezorgd hebt dat ook Davinstyle op de valreep nog aanwezig kan zijn bij deze geweldige happening:)

Wil jou toch nog wel even bedanken Tristen, daar je er voor gezorgd hebt dat ook Davinstyle op de valreep nog aanwezig kan zijn bij deze geweldige happening:)

Geen dank. Het was ook maar een kleine moeite om hem mee te nemen hè. En als hij geen vervoer heeft en het daarom moet missen is ook balen!

anders ik wel.
Kijk met bril en lenzen vooruit naar deze dag , en mn ogen zijn nog tip top in orde dus dat zegt genoeg.:)

Even een mededeling van belangrijke aard : een dezer dagen krijgen allen leden die zich voor deze dag hebben ingeschreven een persoonlijk bericht van Marco ( Ylke ) betreffende de open dag van Lesli. Geliefe deze PB / uitnodiging te printen en mee te nemen op 3 september, het is namelijk je entree bewijs.

Ziet er goed uit, heb mijn entreebewijs/uitnodiging al klaar liggen. Net als m'n Hansiepower trui en Knalgoed bodywarmer. :angel:
Nu maar hopen dat ik er bij kan zijn.. Als het goed is had er iemand nog een plekje over in de auto, maar ik heb nog geen bevestiging gehad van diegene.. Als ik met het ov moet komen kost me dat ruim 40 euro..
Morgen even m'n baas mailen dat ik 3 september toch niet kan werken.. Zal 'ie leuk vinden.

Hopelijk tot zaterdag!

edit;
Met dank aan Leslifan kan ik er zaterdag gewoon bij zijn! M'n baas kan de pot op! Tot zaterdag!

Laatst bewerkt:
wat betreft het printen van de uitnodiging, als je vrienden meeneemt moet je dan voor elke vriend die je meeneemt ook de uitnodiging printen of staat het op de lijst bij lesli als "forumnaam" + 1/2 of 3 vrienden?

wat betreft het printen van de uitnodiging, als je vrienden meeneemt moet je dan voor elke vriend die je meeneemt ook de uitnodiging printen of staat het op de lijst bij lesli als "forumnaam" + 1/2 of 3 vrienden?

Diegene die zich heeft opgegeven print de uitnodiging uit en neem deze mee, bij de ingang van het terrein zal ik deze in ontvangst nemen en ik bezit daar ook de aanmeldingslijst met hoeveel personen je komt.

Hoop dat het zo duidelijk is.

:bye:

Back
Bovenaan