Definitieve programma "opendag Leslivuurwerk" 3 september 2011.

Dat is toch wel een applausje waard hoor. Respect voor Lesli dat ze zoiets mogelijk maken voor ons, zonder er zelfs enige kosten aan te verbinden. Echt geweldig! :)
Ik kijk er erg naar uit.

helaas door prive omstandigheden moeten wij ook afzeggen!! voor de mensen die gaan maak er een geslaagde dag van!!!

Misschien is er voor de mensen die zich nog niet ingeschreven hebben maar wel graag willen een mogelijkheid om in de plaats te gaan van mensen die verhinderd zijn?

Het wordt een topdag en alles is rond om de demo te laten knallen, zie onderstaande post.

De provincie Gelderland heeft vergunning verleend voor het houden van twee vuurwerkdemonstraties op het terrein van Lesli Vuurwerk aan de Edisonstraat in Lichtenvoorde. De demonstraties worden gehouden op zaterdag 3 en maandag 5 september. De afsteektijd is beide dagen gepland rond 21.30 uur. Het afsteken duurt ongeveer een uur.

Het betreft hier demonstraties voor professionele verkopers in aanloop naar de verkoop van vuurwerk met oud & nieuw. De demonstraties zijn besloten en niet voor het publiek toegankelijk.

Ja, jullie lezen het goed, afsteken duurt een uur, geweldig.

http://www.oostgelre.nl/default/Actueel/Nieuwsberichten/Vuurwerkdemonstratie/id_8624467

Sow heerlijk een knallend uur. Niet verwacht had gedacht half uurtje ofzo.
Haha en het is voor verkopers:p jaja wij zijn verkopers haha.
Heb er zin in!
Dat Lesli dit allemaal voor ons over heeft! :D

Gisteren was er ook een (besloten) demo van lesli en die duurde toevallig ook een uur. ik heb het op een afstandje gezien en moet zeggen dat als ze zaterdag voor ons hetzelfde gaan doen dan gaat menig freakhart wel sneller kloppen :wink:

Hierbij mijn filmpje van de afsluitende vuurwerkshow van Lesli Vuurwerk ter ere van de Vuurwerkcrew (VWC) Open Dag op zaterdag 3 september 2011. Deze finale werd ontstoken door Sam, een vijfjarig jongetje dat samen met zijn familie via Stichting Doe een Wens en op uitnodiging van Lesli Vuurwerk deze fantastische Open Dag mee mocht maken.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan