De driesprong zoetermeer online

Hier vanavond geweest, was wederom weer goed geregeld en stond binnen 15 minuten weer met een volle kofferbak. Terwijl ik met mijn karretje over t parkeerterrein liep zag ik ook een bestelbusje volgeladen worden met 3 rolcontainers.

Gister voor het eerst bij 3sprong afgehaald. Erg druk maar meer dan genoeg personeel om alles vlot te laten verlopen. Bij het scannen van mijn bon merkte de vrouw op dat er veel mensen uit Haarlem kwamen voor vuurwerk... Where my freaks at?

Gister voor het eerst bij 3sprong afgehaald. Erg druk maar meer dan genoeg personeel om alles vlot te laten verlopen. Bij het scannen van mijn bon merkte de vrouw op dat er veel mensen uit Haarlem kwamen voor vuurwerk... Where my freaks at?
Bloemendaal hier. Er zit ook geen goede zaak bij ons in de buurt.

Hier gisterochtend ook weer geweest en alles snel geleverd. Hoop personeel maar ze wisten niet gelijk de juiste spullen te pakken.
Stond 4x ICB op de toonplank ipv 4x CC. Toch maar even aangegeven dat dit niet de CC was :d

Hier rond 8u vanavond geweest. Wat een drukte en wat een belachelijke hoeveelheid vuurwerk vliegt er hier over de toonbank. Ondanks de drukte gaat alles vrij vlotjes.

Met de hoeveelheden die ik in de 10 minuten dat ik heb staan wachten voorbij heb zien komen kunnen ze volgens mij om de 2u een nieuwe vrachtwagen vol gebruiken.

Ik had in principe genoeg, maar dan krijg je dat onrustige kriebelende gevoel in je lichaam, dus ik besloot toch even te gaan kijken bij deze happy hour.
Ik was er net even over 17.00 en werden toen verzocht buiten te wachten als we voor de Happy Hour kwamen.
Gezellig met wat mede lotgenoten staan kletsen en zonder dat ik er erg in had liep het aardig vol. Wat heet, toen ik mij omdraaide bleek dat er inmiddels wel zeker 100 man achter ons had aangesloten en dat aantal liep alleen maar op. Ik schat dat er zeker meer dan 250 mensen stonden te wachten, gekkenhuis hahaha.
Eindelijk was het moment aangebroken en werden wij per tien naar binnen gelaten. Ik zat gelukkig in de tweede groep, maar ook dat was te laat voor twee producten, die door de eerste groep reeds was gekocht.
Al met al toch wat gaafs kunnen regelen, zie de foto... en dat voor 130 euro !
Mijn vriendin schafte zich nog een Golden Tower aan voor 50 euro en voldaan keerden wij naar huis terug.

Complimenten aan de Driesprong, mooie actie en ontzettend goed geregeld. En hopelijk tot eind dit jaar.

coll-2.png

Back
Bovenaan