De driesprong zoetermeer online

Hier vanavond geweest, was wederom weer goed geregeld en stond binnen 15 minuten weer met een volle kofferbak. Terwijl ik met mijn karretje over t parkeerterrein liep zag ik ook een bestelbusje volgeladen worden met 3 rolcontainers.

Gister voor het eerst bij 3sprong afgehaald. Erg druk maar meer dan genoeg personeel om alles vlot te laten verlopen. Bij het scannen van mijn bon merkte de vrouw op dat er veel mensen uit Haarlem kwamen voor vuurwerk... Where my freaks at?

Gister voor het eerst bij 3sprong afgehaald. Erg druk maar meer dan genoeg personeel om alles vlot te laten verlopen. Bij het scannen van mijn bon merkte de vrouw op dat er veel mensen uit Haarlem kwamen voor vuurwerk... Where my freaks at?
Bloemendaal hier. Er zit ook geen goede zaak bij ons in de buurt.

Hier gisterochtend ook weer geweest en alles snel geleverd. Hoop personeel maar ze wisten niet gelijk de juiste spullen te pakken.
Stond 4x ICB op de toonplank ipv 4x CC. Toch maar even aangegeven dat dit niet de CC was :d

Hier rond 8u vanavond geweest. Wat een drukte en wat een belachelijke hoeveelheid vuurwerk vliegt er hier over de toonbank. Ondanks de drukte gaat alles vrij vlotjes.

Met de hoeveelheden die ik in de 10 minuten dat ik heb staan wachten voorbij heb zien komen kunnen ze volgens mij om de 2u een nieuwe vrachtwagen vol gebruiken.

Back
Bovenaan