De driesprong zoetermeer online

Vanochtend snel geholpen. Wij hadden 6 bonnen en dit werd door elkaar heen gepakt per bon(verbeterpuntje). Verder kregen we een deel van de triple x andere deel moesten we om vragen werd niet moeilijk om gedaan. Uiteindelijk alles gekregen dus niks te klagen. Ik zag een hoop freaks aan de bestellingen te zien, nog met 1 persoon kunnen praten. Ikzelf had een zwarte jas met Coolblue logo en groene airmax. Volgend jaar zal ik ook hier weer bestellen. Bedankt Driesprong!

Ha! Ik zie mezelf! Ik sta ook al minimaal 30 minuten te wachten.... schijnt dat ze een server probleem hadden waardoor afhaalbonnen niet gestand konden worden

Inmiddels weer in de auto, afhaalblok tussen 17.00 en 17.30. Alles bij elkaar meer dan een uur staan wachten

Inmiddels weer in de auto, afhaalblok tussen 17.00 en 17.30. Alles bij elkaar meer dan een uur staan wachten
Ben je niet de enige, afhaalblok 15.30-16:00 was er dus al om 15:20. 15:40 bon laten zien en om 17:00 had ik nog niks. Nabragen bleek mijn bon in de kast te liggen en werd ee nika mee gedaan. :angry: Toen geholpen door een heel vriendelijk meisje en alles was zo geregeld. Vond het maar een chaotische bende, en dat gedoe met die winkelkarretjes in die kleine ruimte.

Het viel al met al nog wel mee. Alles was er wat ik had besteld. Ze hadden inderdaad een storing. Maar volgens mij waren er meer winkels met dat probleem.

Toen de storing verholpen was ging het snel. Glaasje gluhwein bij het wachten was welkom. Alle producten keurig uitgeleverd gekregen. Nette service ervaren aan mooie prijzen. Hier een uitermate tevreden klant in ieder geval.

Toen de storing verholpen was ging het snel. Glaasje gluhwein bij het wachten was welkom. Alle producten keurig uitgeleverd gekregen. Nette service ervaren aan mooie prijzen. Hier een uitermate tevreden klant in ieder geval.
Ik ben ook niet ontevreden hoor. Toen de storing verholpen was ging het erg snel inderdaad. Ook de drankjes in de afhaalruimte waren prima alsook de snoepjes die werden uitgedeeld aan de kinderen. Wat ik wel jammer vond was dat er vanuit de winkel niets werd gezegd over een storing. Het zou fijn zijn geweest als daar iets van communicatie over was geweest richting de wachtende klanten. Want nu hoorde ik een hoop geklaag om mij heen dat het allemaal erg lang duurde en dat het slecht geregeld was. Een stukje informatie voorziening had die onvrede wellicht deels weg kunnen nemen.

Uiteindelijk na 2 uur mijn bestelling. Inderdaad niks gehoord over een storing alleen dat ze het morgen weer zo druk verwachten.

En dan te bedenken dat er geen losse verkoop is want dat was de hele middag en avond al dicht...

Ik heb m'n spullen alles was er maar 2 uur is wel echt teveel van het goede als je gewoon besteld hebt.

Ik en mijn vader liepen rond 11:00 met een winkelkar weg waar onder andere 4x golden sky en 4x wall of blink in zat + 3 compounds zonder label. Misschien heeft iemand mij gezien?

Back
Bovenaan