pyro-freak
VWC lid
Vond deze echt prachtig! Helaas nog nooit gehad maar vind 50,- ook wel fors aan de prijs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee de andere zijn een stukje kleinerWat is deze cake groot zeg! Zijn alle cakes van Riakeo zo groot? Hier hadden ze toch net zo goed een 30mm 25 shots cake van kunnen maken i.p.v. zoveel ruimte tussen de tubes? Ben wel heel benieuwd naar de uitwerking!
Verschil is ook wel bizar. Zelfde formaatje
Maar nu heb je 8 euro meer betaald voor gebakken lucht omdat het meer ruimte in de container inneemtwas handiger geweest...
Bekijk bijlage 1823658
Precies dat dus...wel iets van afgelopen jaren die extra ruimte, Phil Spitters bijv ook. Stabiliteit is hier ook geen argument tov de rest. En ruimte/vervoer doet idd best wat met een prijs...Maar nu heb je 8 euro meer betaald voor gebakken lucht omdat het meer ruimte in de container inneemt
Persoonlijk denk ik dat ze dit hebben gedaan zodat de tubes meer gespreid kunnen staan voor een grotere spreiding van effecten in de lucht. Maar snap de gedachte welPrecies dat dus...wel iets van afgelopen jaren die extra ruimte, Phil Spitters bijv ook. Stabiliteit is hier ook geen argument tov de rest. En ruimte/vervoer doet idd best wat met een prijs...
Ik heb 25 euro voor de cupido betaald en hij wordt hier in de buurt nu voor 30 verkocht wat goedkoper of gelijk is aan de andere 500 grammers van riakeo...Maar nu heb je 8 euro meer betaald voor gebakken lucht omdat het meer ruimte in de container inneemt
25?? Waar? En waar is hij nu 30?Ik heb 25 euro voor de cupido betaald en hij wordt hier in de buurt nu voor 30 verkocht wat goedkoper of gelijk is aan de andere 500 grammers van riakeo...
Oeps ik heb net even gekeken maar ze zijn nu uitverkocht. Ik had hem bij edraket in bergen op zoom gekocht die had de black friday deals aan laten staan tot aan december voor 25 euro. Daarna is hij voor 30 verkocht toen heb ik hem als gratis vuurwerk erbij gedaan. Deze order had ik 12 december geplaatst dus ze zijn daarna hard gegaan denk ik.25?? Waar? En waar is hij nu 30?

Dan heb ik dat verkeerd gelezen of onthouden destijds excuusIs volgens mij ook nooit €25 geweest. Met de BF deal was die 3 tientjes.