Cupido

Ben zo fan van beide effecten van deze cake dat ik er dit jaar 2 mag afsteken. Eigenlijk van plan hem bij de reservelont aan te steken en dat de ander precies weer normaal aan te steken zodat deze mooi overloopt.

Bekijk hier mijn beelden:

(Batch 2025) (14:26)

Wat is deze cake groot zeg! Zijn alle cakes van Riakeo zo groot? Hier hadden ze toch net zo goed een 30mm 25 shots cake van kunnen maken i.p.v. zoveel ruimte tussen de tubes? Ben wel heel benieuwd naar de uitwerking!

Maar nu heb je 8 euro meer betaald voor gebakken lucht omdat het meer ruimte in de container inneemt
Precies dat dus...wel iets van afgelopen jaren die extra ruimte, Phil Spitters bijv ook. Stabiliteit is hier ook geen argument tov de rest. En ruimte/vervoer doet idd best wat met een prijs...

Precies dat dus...wel iets van afgelopen jaren die extra ruimte, Phil Spitters bijv ook. Stabiliteit is hier ook geen argument tov de rest. En ruimte/vervoer doet idd best wat met een prijs...
Persoonlijk denk ik dat ze dit hebben gedaan zodat de tubes meer gespreid kunnen staan voor een grotere spreiding van effecten in de lucht. Maar snap de gedachte wel

25?? Waar? En waar is hij nu 30?
Oeps ik heb net even gekeken maar ze zijn nu uitverkocht. Ik had hem bij edraket in bergen op zoom gekocht die had de black friday deals aan laten staan tot aan december voor 25 euro. Daarna is hij voor 30 verkocht toen heb ik hem als gratis vuurwerk erbij gedaan. Deze order had ik 12 december geplaatst dus ze zijn daarna hard gegaan denk ik.
1767109554649.png

Had deze 2x en is echt een top product. Dat ze dit in Nederland verkopen is echt netjes. Je betaald echt wel wat, maar dan heb je ook zeker wat.

Videos volgen nog.

Back
Bovenaan