Cucarachas

Blaster en Cucarachas zijn exact t zelfde. Dus denk dat t gewoon perceptie is als je verschil ervaart of misschien een andere batch. Maar t blijven erg leuke dingen

• Like
Waarderingen: 3xh
Had nog een pakje over van afgelopen jaar, dus had nu weer 3 nieuwe sloffen gekocht. Na het pakje van afgelopen jaar gestookt te hebben, heb ik de andere niet meer aangeraakt. Die 40euro had ik beter anders kunnen besteden:bonk:

Had nog een pakje over van afgelopen jaar, dus had nu weer 3 nieuwe sloffen gekocht. Na het pakje van afgelopen jaar gestookt te hebben, heb ik de andere niet meer aangeraakt. Die 40euro had ik beter anders kunnen besteden:bonk:
Ik vond dus ook nog allemaal tassen met klein stookvoer, fonteinen, grondbloemen enz.. Ik denk toch wel een kleine of grote 150 euro. Met het oog op het verbod is het wel leuk om wat klein stookvoer te bewaren voor later als mijn zoon wat ouder is.

Ik vond ze aanvankelijk gaaf, maar bij nader inzien ook link. Een orc oid zet je neer, zodat het effect omhoog gaat. Door de vorm van dit product is het logischer om het neer te leggen of weg te gooien.
Het effect dat soms best fors is, gaat dan niet altijd de gewenste kant op.

Hier zelf ook mee de mist in gegaan -mea culpa- gelukkig zonder grote gevolgen.

Erg leuk spul dit. Snap niet dat dit wel mag maar een normaal rotje niet.
Nou inderdaad, neefje van m'n vrouw had knallers van formaat wat er vroeger aan een ladycracker zat.
Naam weet ik niet. Maar knalde voor formaat erg goed (flashknal).

Daar zou veel jeugd zich prima mee kunnen vermaken, zonder dat het echt sloopkracht heeft.

Vroeger met de astronautjes had je iets om weg te gooien. Deze cucaracha is daar niet voor bedoeld maar wordt wel zo gebruikt en dat maakt ze onvoorspelbaar.

Ik kreeg ook crackling tegen mijn vuurwerkbril aan omdat er 1 zo'n 4 meter van mij vandaan werd gegooid.

Wat dat betreft is het vuurwerk voor de jeugd er niet veiliger op geworden.

Back
Bovenaan