Blaster en Cucarachas zijn exact t zelfde. Dus denk dat t gewoon perceptie is als je verschil ervaart of misschien een andere batch. Maar t blijven erg leuke dingen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Blaster en Cucarachas zijn exact t zelfde. Dus denk dat t gewoon perceptie is als je verschil ervaart of misschien een andere batch. Maar t blijven erg leuke dingen
je ziet wel duidelijk iets van verschil inderdaadHet is denk ik het verschil in batches.
Oordeel zelf
Ik vond dus ook nog allemaal tassen met klein stookvoer, fonteinen, grondbloemen enz.. Ik denk toch wel een kleine of grote 150 euro. Met het oog op het verbod is het wel leuk om wat klein stookvoer te bewaren voor later als mijn zoon wat ouder is.Had nog een pakje over van afgelopen jaar, dus had nu weer 3 nieuwe sloffen gekocht. Na het pakje van afgelopen jaar gestookt te hebben, heb ik de andere niet meer aangeraakt. Die 40euro had ik beter anders kunnen besteden![]()
Nou inderdaad, neefje van m'n vrouw had knallers van formaat wat er vroeger aan een ladycracker zat.Erg leuk spul dit. Snap niet dat dit wel mag maar een normaal rotje niet.