Cruel Traction

Vanmiddag ook maar even 1 van deze rakkers veilig gesteld... Alleen snap ik nog steeds niet waarom er tegenwoordig zoveel meer kan met minder dan 15 gram kruit per schot dan eerst. Zijn we dan altijd genept, of is het kruit zoveel beter geworden?
Of hebben ze betere weegschaaltjes in China...:p

Volgens de startpost zou deze ongeveer 18 gram per schot zijn. Wel deel ik je mening, want dat lijkt steeds beter te kunnen inderdaad.

Ik kan de black cobra 120 nergens vinden , of ben ik scheel ? (op forum)

Wil de begin januari belevingsberichten graag lezen.
Na het zien van het laatste filmpje hier pfff bijna ongelooflijk
dat het een consumentenbak is .
Ben zwaar aan het denken om een zenabox minder te bestellen en een 3e cobra te nemen ......

Laatst bewerkt:
Inderdaad prachtig ding, met volle uitwerking. Wat ik overigens niet snap is dat met het totale kruidinhoud het in bijna vier boxen zou kunnen. Waarom is er dan voor gekozen om er zes van te maken? Of heeft elke box een maximum aan afmeting? Iemand hier een verklaring voor?

Jaartje of 6 terug had je van wolff de pyro trio en duo,die hadden ook zeer volle en grote heldere effecten.
En die waren vlgns mij ook net aan 15 gram per schot.
Dat grammen gebeuren heeft dus niet veel met de toekomst te maken:)

Op de demo van Wolff was deze al heel fijn maar ik zie dat hij op de winkeliersdemo's nog net zo fijn is. Deze komt er zeker dit jaar om eens even te kijken hoe het in de straat eruit ziet:D.

Black Cobra 120 *NIEUW 2014*

Black Cobra 120 *NIEUW 2014*

Artikelnummer: 1466
Artikelnaam: Black Cobra 120/Cruel Traction
Netto Kruitgewicht: 2186 gram
Aantal Schoten: 6 x 20 schots
Effectomschrijving: Een gruwelijke cakebox met totaal 120 schoten, verwerkt met speciale kleuren, nergens eerder vertoond, keiharde actie gegarandeerd!
Tijdsduur: 100 seconden
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 149,95
O.a. verkrijgbaar bij: MooisteVuurwerk.nl

1466_cruel_traction_kopie.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Ik zag dat er eigenlijk nog geen topic was voor de Black cobra 120 wat de omlabeling is van de Cruel Traction....bij deze dus...heb de topics trouwens wel ff samengevoegd..

Dan wordt deze cake dus verkocht onder de namen Cruel Traction, Black Cobra 120 en Rage :P

Maar,, als dit allen dezelfde cakebox is..
Vanwaar dan het relatief 'grote' prijsverschil?

Als je kijkt naar de Cruel Traction en de Rage,
Is de Cruel Traction toch een kwart duurder dan de Rage (Respectievelijk 125 en 100 euro).

Ik zie door de bomen, of door de omlabelingen, het bos niet meer.

Als iemand mij een verkooppunt in Twente kan wijzen waar deze (of een omlabeling) voor een leuke prijs, lees een bedrag van 100,- of minder, verkocht wordt ben ik hem of haar zeer dankbaar.

Ben al aan het rondzoeken. Tot nu toe alleen Harings Almelo voor € 112.50(incl 10% kassakorting)

Maar,, als dit allen dezelfde cakebox is..
Vanwaar dan het relatief 'grote' prijsverschil?

Als je kijkt naar de Cruel Traction en de Rage,
Is de Cruel Traction toch een kwart duurder dan de Rage (Respectievelijk 125 en 100 euro).

Inderdaad... hoe kan dit zo zijn? In eerste instantie denk je dat je er goed aan hebt gedaan. Immers van 150 naar 125, en nu zie ik dat ik bij mij om de hoek de Rage voor 100 kan krijgen.

En als je op vuurwerkbieb kijkt. dan zie je dat de Rage overal 100,= is en de Cruel Traction 125,= net als de Black Cobra (al heb je daar acties van waardoor die zelfs nog onder de 100,= komt)

Deze vanavond life mogen zien bij de demo van Harings. Was de versie zoals hij in de winkel ligt(komt nl uit de bunker van Harings) Was de beste box die ik sinds lange tijd gezien heb. Grote boeketten en harde burst. Komt zelfs nog beter uit de verf dan de filmpjes laten zien. Deze komt toch bijop de lijst:yes:

Back
Bovenaan