Cruel Traction

Wat ben ik blij dat ik deze heb besteld, heb hiervan staan te genieten gisteren. Gisteren miste ik wel de cake met de oplichtende willow-tips, maar als ik nu de video's terugkijk zie ik dat deze tegelijk met een andere ging. Wolff laat hier wederom zien waarom hun toch één van mijn favoriete importeurs zijn.

Ik heb dit jaar gekozen voor 2 andere boxen (in onweerstaanbare sale) zodat ik ook 4 fanshapes heb, want zou met deze Cruel Traction icm andere cakes een te dure boel worden om aan m'n wensen tegemoet te komen (qua combi i-shape, fanshape, intro en finale). Deze staat wel bovenaan m'n wenslijst voor komend jaar, en heb bijna de neiging 'm nu nog te scoren en te bewaren. Gelukkig heeft Wolff over het algemeen niet bijzondere kwaliteitsveranderingen over jaargangen heen, dus hopen dat 'ie volgend jaar ook weer zo op de markt komt. Al lijken wat glitterboeketten me wat dunner gevuld dan op de demo, dit is een prachtstaaltje effecten in mooie compositie, kunststukje.

Heb 'm helaas nog niet live gezien, maar op film kijkt het een topbak.
Ben dus benieuwd hoe ie in t echt is :)

Zo te zien echt één van de toppers uit 2014! Ben benieuwd hoe die in het echt is! Maar zo te zien op de film van Torr is het een prachtige bak :D!

Om nog een keer duidelijk te krijgen hoor de Black Cobra 120 is een omlabeling van de Cruel Traction?

(a)

Hij moet er toch komen, gezien de reacties en de films van de demo's, zie ik deze box als kanshebber als hét product van dit jaar. Dikke effecten, moet in de straat echt een mega uitwerking geven die de show steelt, kom maar op! :D

Hij moet er toch komen, gezien de reacties en de films van de demo's, zie ik deze box als kanshebber als hét product van dit jaar. Dikke effecten, moet in de straat echt een mega uitwerking geven die de show steelt, kom maar op! :D

Niet voor niet het vuurwerk van de toekomst he :P

Vanmiddag ook maar even 1 van deze rakkers veilig gesteld... Alleen snap ik nog steeds niet waarom er tegenwoordig zoveel meer kan met minder dan 15 gram kruit per schot dan eerst. Zijn we dan altijd genept, of is het kruit zoveel beter geworden?
Of hebben ze betere weegschaaltjes in China...:p

Back
Bovenaan