Crazy Hornet *NIEUW 2025*

Zou kunnen dat Wolff ook maar even het zekere voor het onzekere neemt en de video's van alle fluit- en whirl-artikelen tijdelijk offline heeft gezet totdat er meer duidelijkheid is...

Misschien dat Wolff of een Wolff-Dealer dat kan bevestigen?
was mij ook al opgevallen ook bv bij de buskers compounds ,twisters swirls en fluit in iedere compound is nu blijkbaar onzeker geworden om aan te schaffen van welke importeur dan ook vrees ik .ps ook bij alle dealers filmpjes weg

Omlabelen met andere naam en effectomschrijving veranderen.... vervolgens hopen op geen controle haha
te laat ,zou ik maar zeggen in dit geval maar het geeft wel aan /bevestigd wel (naar mijn idee) dat dit dus voor de branche ook een konijn uit de hoge hoed is qua regelgeving en uiteraard belachelijk natuurlijk ,kooiverbod hebben de meeste wel op ingespeeld en nou wordt je weer genaaid met een ander regeltje ????

te laat ,zou ik maar zeggen in dit geval maar het geeft wel aan /bevestigd wel (naar mijn idee) dat dit dus voor de branche ook een konijn uit de hoge hoed is qua regelgeving en uiteraard belachelijk natuurlijk ,kooiverbod hebben de meeste wel op ingespeeld en nou wordt je weer genaaid met een ander regeltje ????
Denk dat die spullen allemaal nog niet op de boot naar Europa staan hoor.. sterker nog ik denk dat veel nog niet eens geproduceerd is maargoed dat kan per importeur verschillen. De meeste werken niet zo ver vooruit hoor;)

Denk dat die spullen allemaal nog niet op de boot naar Europa staan hoor.. sterker nog ik denk dat veel nog niet eens geproduceerd is maargoed dat kan per importeur verschillen. De meeste werken niet zo ver vooruit hoor;)
Lijkt me sterk eerlijk gezegd, productie planning, transport, inkopen zijn wel gepland en dichtgetimmerd denk ik zo, is geen bakkerij hé

Ohh, dus binnenkort Shell kitjes en Girandolas op de Nederlandse markt.

Even zonder gekkigheid maar het zou me wel leuk lijken om wat Amerikaanse producten te kunnen kopen.
Maar niet tegen de Amerikaanse prijzen 😄 ,kijk wel is naar die cody b ,filmpjes maar die prijzen daar zijn nog hoger dan hier los vd producten die niet perse bijzonder zijn

Back
Bovenaan