Hummercakes doen t altijd goed in de straat. Tovert een lach op vele gezichten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zou ook wel bijzonder effect zijn dat er 48 krekels de lucht in worden geknald. Past ook mooi in de Special lijnHeel gaaf en apart effect.... die krekels.
Zou kunnen dat Wolff ook maar even het zekere voor het onzekere neemt en de video's van alle fluit- en whirl-artikelen tijdelijk offline heeft gezet totdat er meer duidelijkheid is...Hmmm filmpje is weg.
was mij ook al opgevallen ook bv bij de buskers compounds ,twisters swirls en fluit in iedere compound is nu blijkbaar onzeker geworden om aan te schaffen van welke importeur dan ook vrees ik .ps ook bij alle dealers filmpjes wegZou kunnen dat Wolff ook maar even het zekere voor het onzekere neemt en de video's van alle fluit- en whirl-artikelen tijdelijk offline heeft gezet totdat er meer duidelijkheid is...
Misschien dat Wolff of een Wolff-Dealer dat kan bevestigen?
Omlabelen met andere naam en effectomschrijving veranderen.... vervolgens hopen op geen controle hahawas mij ook al opgevallen ook bv bij de buskers compounds ,twisters swirls en fluit in iedere compound is nu blijkbaar onzeker geworden om aan te schaffen van welke importeur dan ook vrees ik .ps ook bij alle dealers filmpjes weg
te laat ,zou ik maar zeggen in dit geval maar het geeft wel aan /bevestigd wel (naar mijn idee) dat dit dus voor de branche ook een konijn uit de hoge hoed is qua regelgeving en uiteraard belachelijk natuurlijk ,kooiverbod hebben de meeste wel op ingespeeld en nou wordt je weer genaaid met een ander regeltje ????Omlabelen met andere naam en effectomschrijving veranderen.... vervolgens hopen op geen controle haha
Zie hier mijn eerdere reactie hierop: https://forum.vuurwerkcrew.nl/threa...spinners-effecten.1800810/page-3#post-1886808te laat ,zou ik maar zeggen in dit geval maar het geeft wel aan /bevestigd wel (naar mijn idee) dat dit dus voor de branche ook een konijn uit de hoge hoed is qua regelgeving en uiteraard belachelijk natuurlijk ,kooiverbod hebben de meeste wel op ingespeeld en nou wordt je weer genaaid met een ander regeltje ????
Denk dat die spullen allemaal nog niet op de boot naar Europa staan hoor.. sterker nog ik denk dat veel nog niet eens geproduceerd is maargoed dat kan per importeur verschillen. De meeste werken niet zo ver vooruit hoorte laat ,zou ik maar zeggen in dit geval maar het geeft wel aan /bevestigd wel (naar mijn idee) dat dit dus voor de branche ook een konijn uit de hoge hoed is qua regelgeving en uiteraard belachelijk natuurlijk ,kooiverbod hebben de meeste wel op ingespeeld en nou wordt je weer genaaid met een ander regeltje ????
4th of July/Independence day is er bijna, dus dan zullen ze weer een beetje naar Nederland gaan kijkenDenk dat die spullen allemaal nog niet op de boot naar Europa staan hoor.. sterker nog ik denk dat veel nog niet eens geproduceerd is maargoed dat kan per importeur verschillen. De meeste werken niet zo ver vooruit hoor![]()
Precies!4th of July/Independence day is er bijna, dus dan zullen ze weer een beetje naar Nederland gaan kijken
Amerika heeft heel veel gecanceld a.g.v. importheffingen Trump.4th of July/Independence day is er bijna, dus dan zullen ze weer een beetje naar Nederland gaan kijken
Lijkt me sterk eerlijk gezegd, productie planning, transport, inkopen zijn wel gepland en dichtgetimmerd denk ik zo, is geen bakkerij héDenk dat die spullen allemaal nog niet op de boot naar Europa staan hoor.. sterker nog ik denk dat veel nog niet eens geproduceerd is maargoed dat kan per importeur verschillen. De meeste werken niet zo ver vooruit hoor![]()
Ohh, dus binnenkort Shell kitjes en Girandolas op de Nederlandse markt.Amerika heeft heel veel gecanceld a.g.v. importheffingen Trump.
Parachute gerelateerde artikelen uit Amerika.Ohh, dus binnenkort Shell kitjes en Girandolas op de Nederlandse markt.
Even zonder gekkigheid maar het zou me wel leuk lijken om wat Amerikaanse producten te kunnen kopen.
Maar niet tegen de Amerikaanse prijzenOhh, dus binnenkort Shell kitjes en Girandolas op de Nederlandse markt.
Even zonder gekkigheid maar het zou me wel leuk lijken om wat Amerikaanse producten te kunnen kopen.