Colorful Thundertail

Aardige knalcake, alleen het tempo mag iets omhoog en de prijs naar beneden.
Dan heb je een mooie knalcake in je assortiment.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik deel die mening. Ik had wel eerst een karton Silver Salutes afgestoken dus alles wat knalde viel daarna tegen. Maar deze cake had beter de naam "Thunder Tail" genoemd kunnen worden, die van mij had namelijk geen kleur! Het was wel het nieuwe "Dreamfireworks"- label. Hij duurde ook wel erg lang, wat ik ook jammer vond. Toen ik dacht dat hij voorbij was, kwamen er nog 20 schoten. Trok een beetje het tempo uit mijn show. De Ti- Salutes waren ook een stuk minder mooi als op de demo.

Ik deel die mening. Ik had wel eerst een karton Silver Salutes afgestoken dus alles wat knalde viel daarna tegen. Maar deze cake had beter de naam "Thunder Tail" genoemd kunnen worden, die van mij had namelijk geen kleur! Het was wel het nieuwe "Dreamfireworks"- label. Hij duurde ook wel erg lang, wat ik ook jammer vond. Toen ik dacht dat hij voorbij was, kwamen er nog 20 schoten. Trok een beetje het tempo uit mijn show. De Ti- Salutes waren ook een stuk minder mooi als op de demo.

Ik had die versie ook en schoot hem samen met een versie van bonfire met dat oranje label. Die van dream was super traag en had alleen maar oranje kogels. Die van bon daarintegen was echt top, flink tempo en mooi gekleurde comets in allerlei kleuren. Zijn toch wel hele verschillende cakes die dezelfde naam dragen. Je zou toch mogen verwachten dat elke cake met dezelfde naam ook hetzelfde uitwerpt....

Nou gasten, die van mij deed het echt super en ik vond het 1 van de mooiste bakken van de nacht. Fantastisch wat een knallen en mooie ti-boeketten!
Volgens mij had ik dus de beste versie:p

Op het filmpje van Thunderboy vind ik hem een geweldige knalbak, hopelijk kunnen ze dit jaar wat meer zekerheid brengen, dat zou een aankoop van 50,- euro wel waard zijn. :)

heb hem hier nog leeg geschoten staan maar ik had precies dezelfde als Thunderboy maar die was toch ook in 2010 gemaakt en had precies hetzelfde tempo en duur als het filmpje van Thunderboy. snap ook niet hoe er zoeen verschillen in kunnen zitten. maar die van mij zoals ik al eerder zij was echt een geweldige top bak die volgend jaar weer in mijn collectie zit, echt een Topper!

Inderdaad wel vreemd dat er zulke grote verschillen zijn tussen de twee versies die in omloop waren, die van mij duurde zoals je kunt zien meer dan 80 seconden. Terwijl die van thunderboy binnen 37 seconden leeg is, in mijn ogen is zijn versie dus een veel betere versie. Zijn dat dan productiefouten of is er bewust gekozen voor een langere versie ?

Inderdaad wel vreemd dat er zulke grote verschillen zijn tussen de twee versies die in omloop waren, die van mij duurde zoals je kunt zien meer dan 80 seconden. Terwijl die van thunderboy binnen 37 seconden leeg is, in mijn ogen is zijn versie dus een veel betere versie. Zijn dat dan productiefouten of is er bewust gekozen voor een langere versie ?

Zal wel weer te maken hebben met de wisseling van Chinees.

Lijkt wel op B&W van een tijdje geleden, daar wist je destijds ook vaak niet waar je aantoe was en aangezien vuurwerk niet 1 van de goedkoopste hobbies is, wil je toch wel graag enige duidelijkheid als freak. Hopelijk vanaf dit jaar constante top kwaliteit zoals we van Bonfireworks gewend waren.

ook dit jaar staat die zeker weer op mijn lijstje.
maar dan wel de snelle versie graag. :D komt goed

dsc00016zz.jpg

Wat zouden jullie doen 2 extra silver salute of deze? Wou eerst deze maar nu ik lees dat er ook een slechte versie in de omloop is..

Deze zou ik nemen. Verder vind ik dat er géén slechte versie in omloop is, het tempo is wat minder dan de snelle.. Maar het blijft een goede bak die goed hard gaat:)

Deze zou ik nemen. Verder vind ik dat er géén slechte versie in omloop is, het tempo is wat minder dan de snelle.. Maar het blijft een goede bak die goed hard gaat:)

Klopt maar de versies verschillen wel erg. De ene is een slome bak zonder finale en de ander is een flinke rambak met een lekker eindsalvo. Weet je zeker dat de goede kan pakken zeg ik ja koop hem zoniet zou ik silvers nemen of tears of beauty van royal. Helaas kun je dat aan de buitenkant niet zien welke versie je hebt.

Ik heb die rode bak nog staan maar daar staat 40 - 44 sec, dus dat is sneller dan van het filmpje. of zegt het etiket niet zo veel?

Ik had hem 1-1-2011 al uitgepakt... maar toen kwam wederom de champgne om de hoek kijken, dus weer ingpakt de volgende dag.
Foto-TRPDMARM.jpg

Foto-ZXFBPHRI.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ken deze versie helemaal niet. Deze lijkt van de Oriental Collection. Overigens hebben ze voor bepaalde producten een andere fabriek gehad dit jaar. Vandaar soms wat verschillen. Ik heb gehoord dat ze weer terug zijn bij de oorspronkelijk fabriek. Dus de oorspronkelijke kwaliteit.

Back
Bovenaan