Colorful Thundertail

Maar wat is de originele?
Is dat de snellere versie, of de slomere?

Hopelijk is er nu nog maar 1 exemplaar, het is fijn om te weten wat je precies koopt.

Hoe kunnen we erachter komen dat we een snelle of minder snelle versie hebben van de Colorful Thunder Tail? Vorig jaar had ik ook de nieuwe versie met het Dream Fireworks label dus het zelfde uiterlijk als de batterij van Thunderboy op de vorige pagina. Die van mij duurde alleen meer dan een minuut en ik zie hem veel liever veel sneller losgaan. Daarnaast had die van mij ook geen gekleurde staarten wat ik erg jammer vond. Moch ik zeker weten dat ik de goede versie heb dan neem ik deze in plaats van een andere knalbatterij.

Gisteren voor het eerst op een demo gezien, samen met de Silver Salute, Secret Salute en Thunderstruck, dus prima vergelijkingsmateriaal. Mijn conclusie = waardeloze bak.

Tails waren lang niet allemaal goed, stopten soms erg snel en de knal was gewoon zacht. Nee, hier zal ik niet naar omkijken verder.

Gisteren voor het eerst op een demo gezien, samen met de Silver Salute, Secret Salute en Thunderstruck, dus prima vergelijkingsmateriaal. Mijn conclusie = waardeloze bak.

Tails waren lang niet allemaal goed, stopten soms erg snel en de knal was gewoon zacht. Nee, hier zal ik niet naar omkijken verder.

Even offtopic...hoe vond je de SS in vergelijking met de Secret salute en de Thunderstruck?

Even offtopic...hoe vond je de SS in vergelijking met de Secret salute en de Thunderstruck?

Staat o.a. in topic van Secret Salute. Maar goed, vind het erg overeenkomen allemaal, alle 3 dikke aanraders, het is maar net wat je als effect zoekt (mine, rode tail of crackling), dat moet je dus zelf kiezen.

Maar goed, weer on-topic. :wink:

Dit was inderdaad ver weg de zachtste knal cake die we gisteren gezien hebben.
Deze kan absoluut niet tippen aan de rest van de knal cakes.

Er zijn nog geen nieuwe producten binnen bij Bonfireworks dus denk niet dat de 2011 versie al aanwezig is.

Er zijn 3 versies op de markt, de orange is de eerste van 2008 geloof ik, daarna heb ik het niet meer gevolgd maar ik dacht toch echt weer een andere wikkel te hebben gezien voor dit jaar.

ik heb deze nog liggen maar dit is echt wel een lekker Nederlands blokkie hoor.
Foto-ZXFBPHRI.jpg

Laatst bewerkt:
Het klopt inderdaad dat de 2011 versie een stuk minder is geworden. Ik had vorig jaar dit label en deze kwam uit 2010 en was werkelijk TOP!:

Gelukkig was mijn dealer toen zo slim om er gelijk zoveel in te slaan dat ze dit jaar ook nog de 2010 versie aan mij kunnen leveren en ik hier met O&N nog een geweldige Colourfull Thundertail in de straat kan hebben staan!

Back
Bovenaan