Klassieker
VWC lid
Ik heb er grotendeels tenenkrommend naar zitten kijken gisteren! Sommige zijn werkelijk zo slecht geïnformeerd/ingelezen dat ze niet of nauwelijks uit der woorden komen en alleen euh uhm en euh ja.. met veel herhalen van bepaalde zinnen (die ze ergens gehoord hebben in de wandelgangen waarschijnlijk) een verhaal over hun standpunt hebben gemaakt. Wat mij ook erg opviel is dat niemand dezelfde cijfers benoemd over bijvoorbeeld vuurwerkslachtoffers er zaten grote verschillen aan aantallen tussen en stuk voor stuk gebruikt een ieder de cijfers zo hoe ze het beste uitkomen voor hunzelf.
De vuurpijlen, explosieven, bommen, rotjes enz enz worden nog steeds gebruikt als argument voor een verbod terwijl dit al verboden is.. kan er met mijn pet niet bij.. zijn er nou echt een aantal niet zo slim of houden ze zich zo?
En betrekking tot het amendement mogen we in een georganiseerde groep ineens weer f3 afsteken..
ik ben in ieder geval niet gemaakt voor de politiek dat is voor mij gisteravond wel gebleken.
De vuurpijlen, explosieven, bommen, rotjes enz enz worden nog steeds gebruikt als argument voor een verbod terwijl dit al verboden is.. kan er met mijn pet niet bij.. zijn er nou echt een aantal niet zo slim of houden ze zich zo?
En betrekking tot het amendement mogen we in een georganiseerde groep ineens weer f3 afsteken..
ik ben in ieder geval niet gemaakt voor de politiek dat is voor mij gisteravond wel gebleken.