Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als het alleen dit producten is, dan is die kans aanwezig, stuur een mailtje en we verplaatsen hetHey Bredavuurwerk,
Kunnen kleine bestellingen zoals racing drones nog bij de hoofdbestelling van de eerste afhaalochtend?
We werken de mailbox morgen bij@Bredavuurwerk
Is het mogelijk om meerdere bestellingen nog te laten samen zetten qua totaal bedrag? Dit in verband met het gratis vuurwerk, qua ophaal tijd en datum hoeft er niks aan te veranderen want zitten een kwartier van elkaar af.
Ik heb jullie hier vandaag een mail over gestuurd, ik zag dit topic voorbij komen en dacht zal het hier alvast eens vragen.
.Top, dan zie ik de reactie wel tegemoet hahaWe werken de mailbox morgen bij.
Zijn ook al weg dacht ik..Medusas in de winkelwagen, nu echt het laatste hoor![]()
Afgerekend? want ze zijn uitverkochtMedusas in de winkelwagen, nu echt het laatste hoor![]()

Dikke kans dat hij het minder (of deels niet) doet! Zou zeker omwisselen indien mogelijk!Ik heb ongeveer 30 minuten moeten wachten. Ondanks drukte was het nog aardig geregeld.
Er zat tussen mijn bestelling ook een 400 total display show van magnum (nieuwe batch). Toen ik hem in de auto plaatste zag ik dat een van de hoeken van de onderkant behoorlijk nat/vochtig was. Ik vraag me af of dit kwaad kan?
Bekijk bijlage 1823198