Cees van der Horst Breda

@Bredavuurwerk
Is het mogelijk om meerdere bestellingen nog te laten samen zetten qua totaal bedrag? Dit in verband met het gratis vuurwerk, qua ophaal tijd en datum hoeft er niks aan te veranderen want zitten een kwartier van elkaar af.
Ik heb jullie hier vandaag een mail over gestuurd, ik zag dit topic voorbij komen en dacht zal het hier alvast eens vragen.
We werken de mailbox morgen bij :).

Was flink druk vanochtend om 08.00, maar het liep behoorlijk goed door.
De nieuwe wacht/ophaal ruimte is zeker een verbetering, maar wat meer karren of winkelwagens zou wel handig zijn.
Ik stond al met m'n handen meer dan vol en de dames wilden nog wel even een Saga van 15 kilo er bovenop gooien.
Gelukkig liep daarna 1 van de jongens even mee naar de auto.

Misschien iedereen een klein foldertje of papiertje van de HVLV enquête meegeven bij iedere bestelling. Het was gezellig druk. Had het idee dat het drukker was dan voorgaande jaren.

Bijna 2 uur moeten wachten.
Veel dingen missen of niet op voorraad.
Jammer.
Wat ik bijzonder vind is dat ze dumbum afgelopen week op de site hadden gezet, maar was toch niet leverbaar

Ik heb ongeveer 30 minuten moeten wachten. Ondanks drukte was het nog aardig geregeld.

Er zat tussen mijn bestelling ook een 400 total display show van magnum (nieuwe batch). Toen ik hem in de auto plaatste zag ik dat een van de hoeken van de onderkant behoorlijk nat/vochtig was. Ik vraag me af of dit kwaad kan?

Update:

Ik heb de binnenkant bekeken maar de cake zelf was gelukkig nog droog. De houten plaat er onder heeft denk ik voorkomen dat de cake nat is geworden

IMG_5977.jpeg

Laatst bewerkt:
Ik heb ongeveer 30 minuten moeten wachten. Ondanks drukte was het nog aardig geregeld.

Er zat tussen mijn bestelling ook een 400 total display show van magnum (nieuwe batch). Toen ik hem in de auto plaatste zag ik dat een van de hoeken van de onderkant behoorlijk nat/vochtig was. Ik vraag me af of dit kwaad kan?

Bekijk bijlage 1823198
Dikke kans dat hij het minder (of deels niet) doet! Zou zeker omwisselen indien mogelijk!

Hier ook een dik half uur gewacht, maar kwam meer door de grootte van de bestellingen denk ik. Geen probleem natuurlijk, lekker sfeer proeven! Top geregeld!

Laatst bewerkt:
Ook half uur moeten wachten maar dat valt toch wel mee als je ziet hoeveel mensen kwamen halen. De parkeerplaatsen tot en met het tuincentrum stonden bomvol.

Ben blij dat ik niet met een rode Peugeot was (degenen die rond dezelfde tijd daar waren zullen het begrijpen) 😉

Maar een kwartiertje hoeven wachten, daarna de 100% complete bestelling netjes op een karretje meegekregen.
Ook nog vriendelijk wat hulp gehad met het tillen naar de auto, top geregeld :thumbup:

Vanmorgen rond 9 uur was het prima te doen. Handig die karren voor grote bestellingen. Bon laten scannen en binnen 10 minuten stond mijn bestelling alweer in de auto. Bedankt Breda vuurwerk

Was er rond 9 30 uur. Flink druk maar was goed geregeld. Helaas de dumbums niet gehad verder compleet en na 30 minuten kon ik naar Naomie. Die scheen hier niet te werken zag ik bij de ingang.

Back
Bovenaan