Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet wat het is, maar ik blijf het ongelooflijk prachtig vinden om van klein naar groot te werken. Rond schemer en aan het begin van de avond kleine en rustigere cakes. Dit gaat uiteindelijk over naar 500 grammers voor 12 uur om uiteindelijk om uiteindelijk over te gaan en af te stluiten met compounds en de dikkere 500 gram cakes!
Kortom, een combinatie van beiden (70% cakes en 30% compounds) is voor mij perfect!
Ja ik ga zelf ook van klein naar groot. Ik merkte vooral op nieuwjaars nacht dat ik een mega mine afstak nadat alle compounds al waren geschoten en dat het me niet meer zo interesseerde, terwijl ik daarvóór er ook een had aangestoken en die vond ik toen wel cool. Als ik een dikke cake heb afgestoken moet ik vervolgens niet een pearl potje pakken. Heb overigens kwa budget wel 50/50 besteed aan cakes en boxen.
Zelfde hier, opbouwend van 20mm naar 25mm naar 30mm cakes en vanaf 00:00 compounds de lucht in![]()