Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet dat Valk ze verkoopt zoals op de afbeelding te zien is. In 2019 namelijk gehad van ze. Zijn leuke potten voor de prijs.is dit niet een omlabeling van de valk cakes (of andersom) ?
Het grappige is dat de optie 5-19 niet op hun site staat tot nu toe... Alleen 3-19, 6-19 en 9-19 staan op de site als optie. Maar hij is nog niet geopend, dus dat zou nog kunnen veranderen.hoeveel setjes 5 x 19 shots zitten er in een karton ?
AW Fireworks heeft ze wel eens in hun collectie video gehad. Geeft je misschien ook een idee. Vanaf 4:25 gaan ze ze daadwerkelijk langs kort en bondig.Dus er zijn hier maar liefst 4 varianten van; 3-19, 5-19, 6-19 en 9-19?
Ik heb ze nog nooit op collectiefoto's gezien.
Bovenstaande video's vertekenen trouwens een beetje. Het lijken grote potjes, maar zijn dat dan weer niet. Past eigenlijk in één hand.
Ben dit trouwens zeker met je eens. Dit zijn echt hele leuke potjes voor dat geldWeinig reacties op deze toppers, echt zwaar onder de indruk van deze "mini"cakes. Zeer grote boeketten en knalde lekker laag en een overtuigende burst waardoor het spul goed tot zijn recht kwam. Voor mij persoonlijk de beste budget cakes die ik ooit heb gehad, zelfs beter dan de Monster ride ivm dubbel aantel schots
Op de cakes zelf stond 16mm tube diameter en waren daadwerkelijk kleiner dan 20mm.
Nee ook bij pyro outlet , vorig jaar driesprong etc.Alleen bij Valk Vuurwerk verkrijgbaar toch?
Volgend jaar maybe maar is echt een stuk rijden. Leuk stookvoer voor de vooravond.
Bunga 5-19, Pyro 5, Funky 3, Valk 6-19 zijn volgens mij allemaal dezelfde potjes.Zijn deze nou exact het zelfde als de Pyro 5?