Bunga Assorted [Ass.]

RandomDaniel

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Bunga Assorted
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 5x19 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: ...

5daeea00e80e4764615274.png

Dus er zijn hier maar liefst 4 varianten van; 3-19, 5-19, 6-19 en 9-19?
Ik heb ze nog nooit op collectiefoto's gezien.

Bovenstaande video's vertekenen trouwens een beetje. Het lijken grote potjes, maar zijn dat dan weer niet. Past eigenlijk in één hand.

Dus er zijn hier maar liefst 4 varianten van; 3-19, 5-19, 6-19 en 9-19?
Ik heb ze nog nooit op collectiefoto's gezien.

Bovenstaande video's vertekenen trouwens een beetje. Het lijken grote potjes, maar zijn dat dan weer niet. Past eigenlijk in één hand.
AW Fireworks heeft ze wel eens in hun collectie video gehad. Geeft je misschien ook een idee. Vanaf 4:25 gaan ze ze daadwerkelijk langs kort en bondig.

Weinig reacties op deze toppers, echt zwaar onder de indruk van deze "mini"cakes. Zeer grote boeketten en knalde lekker laag en een overtuigende burst waardoor het spul goed tot zijn recht kwam. Voor mij persoonlijk de beste budget cakes die ik ooit heb gehad, zelfs beter dan de Monster ride ivm dubbel aantel schots

Op de cakes zelf stond 16mm tube diameter en waren daadwerkelijk kleiner dan 20mm.

Weinig reacties op deze toppers, echt zwaar onder de indruk van deze "mini"cakes. Zeer grote boeketten en knalde lekker laag en een overtuigende burst waardoor het spul goed tot zijn recht kwam. Voor mij persoonlijk de beste budget cakes die ik ooit heb gehad, zelfs beter dan de Monster ride ivm dubbel aantel schots

Op de cakes zelf stond 16mm tube diameter en waren daadwerkelijk kleiner dan 20mm.
Ben dit trouwens zeker met je eens. Dit zijn echt hele leuke potjes voor dat geld

Alleen bij Valk Vuurwerk verkrijgbaar toch?

Volgend jaar maybe maar is echt een stuk rijden. Leuk stookvoer voor de vooravond.

Ik moet hier gewoon ook op reageren. Heb deze al 3 jaar achter elkaar erbij .
Prima cakes voor de vooravond. En voor de kleine beurs ook 12 uur waardig,
Ja ze zijn echt van niveau heavylegend cakes.
Burst is zeker erg goed voor 20mm.
Lanceer hoogte is lekker laag waardoor ze zeer goed over komen in de straat.
Deze budget toppers zijn een must have voor iedere liefhebber!
Niet twijfelen deze zijn zijn geld zeer zeker waard.
Zo juist weer 2 setten besteld! Prima voor tussendoor!

100% mee eens. Hier ook altijd in de collectie, samen met z’n broertje.

Voorheen de super 4, en de Valk variant. Maar afgelopen jaren werden dit al de Rubro cakes. Heerlijk stookvoer en leuk om met meerdere tegelijk te schieten.

Burst is super goed voor dit kaliber. Stijghoogte beperkt. Dus IN de straat een prima beleving!

Bedankt voor jullie reacties is mn ruggengraat weer weg, maar een doosje besteld als stookvoer voor in de avond.

• Like
Waarderingen: 3xh
Back
Bovenaan