larspardijs
VWC lid
Niet heel ver van Gelderland en Overijssel; Almere 119 en De Meern 149 (Utrecht) momenteel nog.
Oh welke winkels?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niet heel ver van Gelderland en Overijssel; Almere 119 en De Meern 149 (Utrecht) momenteel nog.
Zie mijn post hierboven #136Oh welke winkels?
Zie mijn post hierboven #136![]()
Kingdom is omlabeling bij CR?
Heerlijke compound deze break out! Had er ook erg naar uitgekeken, vooral de laatste cake. Zit die er niet in! Balen man, de chinees zat te slapen. Cake 2 had ik twee keer. Bij de Kingdom gelukkig wel de juiste cake erin, maar jammer is het wel. De wind speelt deze compound iets parten, dus dit jaar staat deze weer in de straat te vlammen voor een tweede poging. Prachtig stuk vuurwerk!
Kingdom is omlabeling bij CR?
In de Kingdom van CR zitten 2 cakes van de Break Out in van Wolff.
Lokale Wolff dealer had hem eerst niet beschikbaar. Sinds een paar dagen staat hij er ineens op. Wel voor de dikke prijs van €175. Vind ik echt te veel voor deze bak
Die van mij heeft een behoorlijk vochtige reis achter de rug. Schimmel stond op de losse plaat in de kooi en de banden om de kooi stond het roest op. Cakes zelf voelen dan wel weer goed droog.
Die van mij heeft een behoorlijk vochtige reis achter de rug. Schimmel stond op de losse plaat in de kooi en de banden om de kooi stond het roest op. Cakes zelf voelen dan wel weer goed droog.