Break Out

Heerlijke compound deze break out! Had er ook erg naar uitgekeken, vooral de laatste cake. Zit die er niet in! Balen man, de chinees zat te slapen. Cake 2 had ik twee keer. Bij de Kingdom gelukkig wel de juiste cake erin, maar jammer is het wel. De wind speelt deze compound iets parten, dus dit jaar staat deze weer in de straat te vlammen voor een tweede poging. Prachtig stuk vuurwerk!
Kingdom is omlabeling bij CR?

Vorig jaar bewust niet gekocht en de kingdom voor 45€ meegenomen.
Dit jaar alsnog laten staan, waarom? Omdat er gewoon mooiere cakes zijn met een andere beleving.

Ik vind een burst in een cake niet alles, idem met de Caïro leuk die knal maar het is simpel crackling.
Deze box is natuurlijk goed en heb er geen enkel haat op dus begrijp me niet verkeerd, maar ik kies ook dit jaar weer iets anders dan dit.

Misschien ooit in een DIKKE freak actie maar nu kies ik de Lion zeker boven deze

Gewoon een kneiterdikke bak. Smaken verschillen natuurlijk, maar heb ook een aantal waaiers gehad en met een beetje wind kun je ze beter laten staan. De Breakout is qua burst en spreiding gewoon één van de toppers. Staat dit jaar ook weer twee keer in de straat.

Lokale Wolff dealer had hem eerst niet beschikbaar. Sinds een paar dagen staat hij er ineens op. Wel voor de dikke prijs van €175. Vind ik echt te veel voor deze bak

Die van mij heeft een behoorlijk vochtige reis achter de rug. Schimmel stond op de losse plaat in de kooi en de banden om de kooi stond het roest op. Cakes zelf voelen dan wel weer goed droog.

Die van mij heeft een behoorlijk vochtige reis achter de rug. Schimmel stond op de losse plaat in de kooi en de banden om de kooi stond het roest op. Cakes zelf voelen dan wel weer goed droog.

Hier hetzelfde inderdaad. Hopelijk heeft het geen invloed op de uitwerking :p

Dit was absoluut de beste box die ik had. Burst en effect grootte waren gigantisch.. Had meerdere boxen en cakes van Wolff en wat een top importeur is dit ook zeg! Deze staat weer op de lijst voor komend oud en nieuw.

Durf nu al te stellen dat het geen invloed op de uitwerking had. Prachtige box!

Was niks mis mee, goede spreiding en burst maar voor mij niet de wow factor als bij de kingdom. Kwestie van smaak

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan