Boete vanwege Lesli ketterfontein/kegel

Dat is nou juist het leuke van alles overlast word bepaald door degene die het ervaart, daar zit hem nu juist de krux heeft diegene last ookal mag jij het doen zit je toch fout (slim bedacht van de overheid)

Maar je zal eerst op de hoogten gesteld moeten worden dat er overlast is,anders kan je nooit weten dat je overlast veroorzaakt. Dus zal die gene die belt gevraagd worden of zij het heeft aangegeven dat zij er overlast aan ondervind, zo niet is (als ze komen) de politie de eerste die het je meld en mocht je dan nog niet stoppen is een verbaal gerechtvaardigd, anders niet.

Maar je zal eerst op de hoogten gesteld moeten worden dat er overlast is,anders kan je nooit weten dat je overlast veroorzaakt. Dus zal die gene die belt gevraagd worden of zij het heeft aangegeven dat zij er overlast aan ondervind, zo niet is (als ze komen) de politie de eerste die het je meld en mocht je dan nog niet stoppen is een verbaal gerechtvaardigd, anders niet.

Mijn opmerking slaat op het punt van overlast, wat mij betreft is de bon totaal onrechtvaardig vooral omdat het om cat 1 gaat mag gewoon gebruikt worden.

boete vanwege lesli

boete vanwege lesli

Waarom zo moeilijk? Dit is toch gewoon Europese wetgeving

kijk gewoon op de site van de geldersevuurwerkhal daar staat de p[agina
van de politie mbt cat duidelijk beschreven.
dat het dus gewoon mag overal,print dit uit en zorg dat je dit op zak hebt,

kijk gewoon op de site van de geldersevuurwerkhal daar staat de p[agina
van de politie mbt cat duidelijk beschreven.
dat het dus gewoon mag overal,print dit uit en zorg dat je dit op zak hebt,

Ik zal t wel aan me ogen hebben. Zie niks staan.

Boete is binnen, totale kosten zijn 107 euro.

Bezwaarschrift is bijna klaar, gaat waarschijnlijk maandag via aangetekende post weg.

Raar dat de politie met 2 maten meet.

Ik en een vriend hebben de week voor oud en nieuw een pakket fonteinen gekocht bij de Aldi. Deel van deze fonteinen mee genomen toen we naar de stad gingen. Deze fonteinen afgestoken op het stadhuisplein. Naar de derde fontein kwam de politie om doe hoek lopen met de vraag wat we aan het doen waren.

Wij zeiden: "we zijn vuurwerk aan het afsteken, categorie 1 vuurwerk". Dit hebben we vanmiddag gekocht bij de aldi, en daar vertelde ze ons dat we dit heel het jaar mogen afsteken.

Agent zei daar op dat dit inderdaad waar is. als er op de producten categorie 1 staat is er niks aan de hand. Meneer de agent raapte de fonteintjes op en checkte of het erop stond. Eenmaal gecheckt zei de agent dat het in orde was en liep verder.

Raar dat de politie met 2 maten meet.

Ik en een vriend hebben de week voor oud en nieuw een pakket fonteinen gekocht bij de Aldi. Deel van deze fonteinen mee genomen toen we naar de stad gingen. Deze fonteinen afgestoken op het stadhuisplein. Naar de derde fontein kwam de politie om doe hoek lopen met de vraag wat we aan het doen waren.

Wij zeiden: "we zijn vuurwerk aan het afsteken, categorie 1 vuurwerk". Dit hebben we vanmiddag gekocht bij de aldi, en daar vertelde ze ons dat we dit heel het jaar mogen afsteken.

Agent zei daar op dat dit inderdaad waar is. als er op de producten categorie 1 staat is er niks aan de hand. Meneer de agent raapte de fonteintjes op en checkte of het erop stond. Eenmaal gecheckt zei de agent dat het in orde was en liep verder.

Eens, heb ik in mijn bezwaarschrift ook gemeld. Erg vreemd als de personen die de wet moeten handhaven, de wet niet kennen.

IK zal hierover met Lesli in contact treden, stuur mij een pm met wat je ondervonden heb.

Staat dit aanbod nog steeds open? Heb helaas dit topic niet meer gecontroleerd binnen toen en het ontvangen van de boete/strafbeschikking via de post nu.

Ik hoop voor je dat je middels het bezwaarschrift in het gelijke wordt gesteld, want het is te zot voor woorden dat je daarvoor bestraft wordt!

Hoe staat het vermeld op de schikking.?? staat er ook vermeld dat het hier om cat 1 gaat of staat er gewoon vuurwerk.

Vuurwerk afsteken buiten de toegestane tijden, ook bekend als een h171.

Dan word het een welles nietes spelletje of het cat 1 was.
Dat is niet echt in je voordeel,maar er stond mij bij dat jij dat wel vermeld had toch, dat het in de aanvulling gezet zou worden.

Dat is niet echt in je voordeel,maar er stond mij bij dat jij dat wel vermeld had toch, dat het in de aanvulling gezet zou worden.

Had ik inderdaad gemeld, maar als dit ook op de strafbeschikking moet staan, staat dit er niet.

Het lijkt me dat een de rechtbank( als het zo ver komt) moet bewijzen dat het geen cat 1 vuurwerk is geweest en niet andersom.

Het lijkt me dat een de rechtbank( als het zo ver komt) moet bewijzen dat het geen cat 1 vuurwerk is geweest en niet andersom.

Nou dan kom je van een koude kermis thuis, agenten zijn eigenlijk altijd met z'n twee hebben een eed afgelegd en als die zeggen dat het om vuurwerk gaat wat je niet mag afsteken, heb je het na kijken.
Want jij staat er alleen voor en hebt geen bewijs dat het cat1 was.
Maar dit komt niet voor de rechter,ik denk als je goed onderbouwd dat het cat 1 vuurwerk was, en dat je gevraagd hebt om dat ook op het proces verbaal te vermelden maar dat dat na gelaten is je al heel sterk staat en geen gevolgen daar van krijgt.

Back
Bovenaan