Willymeuf
VWC lid
Was kooi, is nu kooiloosIs/was dit een kooi product?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was kooi, is nu kooiloosIs/was dit een kooi product?
Nice, absoluut goeie prijs voor deze cakesOnline deals van Blitterswijk vuurwerk Gouderak, 20 euro nu, op=op
Nice, absoluut goeie prijs voor deze cakesOnline deals van Blitterswijk vuurwerk Gouderak, 20 euro nu, op=op
Ik zie het inderdaad, lucky me!Daar is ie nu niet meer te vinden, heb je de laatste te pakken.
Tijdens het inladen ergens achterover gedrukt?Degene van de winkel die mijn Bloody Chameleon heeft ontstoken de 31ste.
Ik hoop dat je het dit jaar financieel niet breed had en daardoor keihard hebt moeten werken dit jaar om wat vuurwerk in huus te hebben.
Dat je hem vertroeteld hebt en er van genoten hebt.
De beste wensen voor 2026. Houdoei!
Tijdens het inladen ergens achterover gedrukt?
Was een mooie cake! Zoals elk jaar in mijn collectie en er daarom dit jaar ook op gestemd. Stelt nooit teleur!

Dit is waarom winkels je laten tekenen voor ontvangst, dat bewijst het ophalen. Een halve schijnzekerheid maar wel een drempel voor dit soort acties. Nu is het of een kwaadwillende klant of de winkel zelf geweest. En dat maakt verder niet uit maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat jij dan maar pech hebt en je met lege handen en lege portemonnee weggaat. Zou dat niet accepteren. Ook een rare reactie van de winkel heel eerlijk gezegd.