Bloody Chameleon

Vorig jaar deze geschoten in de vooravond. Leuke cake met harde knallen en aardige spreiding. 20 euro is absoluut een no brainer.

Goede cake! Mooi rood thema. Ik zie alleen zodra ik de product naam lees iedere keer een platgereden kameleon ofzo voor me. :rolleyes: Ben benieuwd of hij straks in de straat net zoveel indruk maakt.

Degene van de winkel die mijn Bloody Chameleon heeft ontstoken de 31ste.

Ik hoop dat je het dit jaar financieel niet breed had en daardoor keihard hebt moeten werken dit jaar om wat vuurwerk in huus te hebben.

Dat je hem vertroeteld hebt en er van genoten hebt.

De beste wensen voor 2026. Houdoei!

Degene van de winkel die mijn Bloody Chameleon heeft ontstoken de 31ste.

Ik hoop dat je het dit jaar financieel niet breed had en daardoor keihard hebt moeten werken dit jaar om wat vuurwerk in huus te hebben.

Dat je hem vertroeteld hebt en er van genoten hebt.

De beste wensen voor 2026. Houdoei!
Tijdens het inladen ergens achterover gedrukt?

Was een mooie cake! Zoals elk jaar in mijn collectie en er daarom dit jaar ook op gestemd. Stelt nooit teleur!

Tijdens het inladen ergens achterover gedrukt?

Was een mooie cake! Zoals elk jaar in mijn collectie en er daarom dit jaar ook op gestemd. Stelt nooit teleur!

Ik had een ongeluk gehad door de ijzel. Dus de eigenaar / administratie gebeld en kon het product tot 1800 ophalen.
Samen met de Snow Blind en Neon.

Kom daar aan; komtir triomphantelijk met de snow blind aanlopen. Duwt hem draaiend in mijn gezicht om non verbaal te zeggen "wegwezen nu". Dus vraag waar de andere twee cakes zijn.

"Al opgehaald en afgestreept aldus de verkoper. Knap; want door het telefoontje wist ik al dat de bestelling er tot einde van de dag zou staan.

Hij 'geloofde mij wel'. Zou ik ook doen als ik jou was want ik weet waar ik over praat.
Hij neemt een collega mee naar achter en komt terug met alleen de Neon.

Dus van al uitgeleverd naar 'alleen de Neon',. :D
Heb het aangegeven in de winkel maar geen zin verder in discussie of moeilijk. En ook geen tijd voor verder die dag.

Later nog wel de eigenaar gecontacteerd.

Daarom zeg ik; degene die hem uiteindelijk heeft afgestoken. Ik hoop dat je ervan genoten hebt.

Als ik zie wat er aan collecties waren dan snap ik de "Die moet ik hebben"- drang heel goed.

Dat heb ik zelf ondertussen niet meer en de Snow Blind was harder. Lekker puh :D

Zonder gekheid. Ik hoop dat ze ervan genoten hebben.

Dit is waarom winkels je laten tekenen voor ontvangst, dat bewijst het ophalen. Een halve schijnzekerheid maar wel een drempel voor dit soort acties. Nu is het of een kwaadwillende klant of de winkel zelf geweest. En dat maakt verder niet uit maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat jij dan maar pech hebt en je met lege handen en lege portemonnee weggaat. Zou dat niet accepteren. Ook een rare reactie van de winkel heel eerlijk gezegd.

Dit is waarom winkels je laten tekenen voor ontvangst, dat bewijst het ophalen. Een halve schijnzekerheid maar wel een drempel voor dit soort acties. Nu is het of een kwaadwillende klant of de winkel zelf geweest. En dat maakt verder niet uit maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat jij dan maar pech hebt en je met lege handen en lege portemonnee weggaat. Zou dat niet accepteren. Ook een rare reactie van de winkel heel eerlijk gezegd.

Dit is 100% de medewerker zelf geweest want er werden meerdere producten niet gepakt / verkocht die wel als op voorraad stonden op de website.

En toevallig ook op fora goed naar voren komen.

Daarom zeg ik; ik snap de 'die moet ik hebben drang'. En daar kan ik mij het hoogstwaarschijnlijk laatste verkoopjaar niet druk om maken. De belangrijkste dingen had ik allang opgehaald. Ook deels bij hun en heb verder nog nooit problemen gehad.

Een freak blijft een freak én een mens.

Legaal of illegaal stoker. We delen allen dezelfde passie.

Was het netjes? Nee. Kan ik ermee leven? Ja.

ik heb weleens 2 pijlenpakketten teveel gekregen in de tijd dat er net freakacties waren. Die heb ik ook niet teruggebracht.

Nu weet ik hoe het voelt :D

Back
Bovenaan