Blitz Bomber

Deze waren tijdens 2 happy hours allebei uitverkocht helaas, wel een beetje spijt van. Maar met Sensation 1 en Transbomber geen reden tot treuren (van Rubro)

Mooie box, maar hij kwam niet zo indrukwekkend op mij over als toen ik hem bij de Huisman demo vorig jaar had gezien.
Met name tijdens de tweede cake kakt de boel in en de laatste cake met rapid fire past er dan niet helemaal bij.

Mooie box, maar hij kwam niet zo indrukwekkend op mij over als toen ik hem bij de Huisman demo vorig jaar had gezien.
Met name tijdens de tweede cake kakt de boel in en de laatste cake met rapid fire past er dan niet helemaal bij.

Ben t helemaal met je eens. Echt alles van Rubro was top alleen deze bleef een beetje achter. Prima bak maar had er meer van verwacht. Was de eerste keer dat ik m schoot.

Vorig jaar was ik erg onder de indruk van deze, dus dit jaar weer gehaald. De tweede cake had helaas amper stijglading, dus alles belandde op de grond...was even spannend dus. 'Gelukkig' stopte deze op de overgang naar cake 3 en heb deze niet opnieuw aangestoken, ik vertrouwde het niet meer.

Gelukkig leek de rest hier er geen last van te hebben gehad.

Back
Bovenaan