FireworkFreakNL
VWC lid
Zo dan! Spijt dat ik t toch niet heb gedaan hahaDeze met tijdens happy hour nog ff voor €62,50 meegepikt samen met een transbomber hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zo dan! Spijt dat ik t toch niet heb gedaan hahaDeze met tijdens happy hour nog ff voor €62,50 meegepikt samen met een transbomber hehe
Waar?Deze met tijdens happy hour nog ff voor €62,50 meegepikt samen met een transbomber hehe
62,50 voor een blitz & trans?!!!!Deze met tijdens happy hour nog ff voor €62,50 meegepikt samen met een transbomber hehe
Nee denk los, waarbij dit wel een zieke prijs is62,50 voor een blitz & trans?!!!!
Had 3x 2024 meegekregen.. en in 3 voud geschoten.. wat een vette bak en klappen!
Dan is vuurwerk kopen echt leukNee denk los, waarbij dit wel een zieke prijs is
Per stuk ja! Heb geen seconde getwijfeld haha. Moest me inhouden om er niet nog 2 te nemen maar dit was al een mazzeltjeNee denk los, waarbij dit wel een zieke prijs is
Ben t helemaal met je eens. Echt alles van Rubro was top alleen deze bleef een beetje achter. Prima bak maar had er meer van verwacht. Was de eerste keer dat ik m schoot.Mooie box, maar hij kwam niet zo indrukwekkend op mij over als toen ik hem bij de Huisman demo vorig jaar had gezien.
Met name tijdens de tweede cake kakt de boel in en de laatste cake met rapid fire past er dan niet helemaal bij.