Beste 19 shots cakebox

Weet niet of hier al een topic over is. Anders graag doorverwijzing naar topic. Sta op het punt om btasilian box te bestellen, mijn vraag is of jullie mij kunnen helpen aan de mooiste 19 shotters.

Mvg

Pangu heeft ook andere zeer mooie losse 19sh cakes zoals Shanghai of Mount Song. Het Brazilian Assortiment zelf heeft ook prachtige cakes waarvan ik er 2 zelf heb gehad. Het ligt echter aan de prijs, want bij sommige winkels heb je al een Big19 voor 120/130/140 euro (12 cakes) welke ook super goed is. In Leeuwarden staat het Buurtassortiment van Rubro te koop voor 60 euro, wat een koopje is.

Pangu heeft ook andere zeer mooie losse 19sh cakes zoals Shanghai of Mount Song. Het Brazilian Assortiment zelf heeft ook prachtige cakes waarvan ik er 2 zelf heb gehad. Het ligt echter aan de prijs, want bij sommige winkels heb je al een Big19 voor 120/130/140 euro (12 cakes) welke ook super goed is. In Leeuwarden staat het Buurtassortiment van Rubro te koop voor 60 euro, wat een koopje is.

Nou voor 110 heb je 12 stuks big 19. Je zult nergens een goekoper assortiment vinden. En ze presteren ook geweldig

Ik zou ook net als al eerd vermeld, gaan voor het buurtassortiment. Heb er meerdere van weg gestookt een paar jaar geleden, en ik weet dat dat echt het top assortiment was van toen en volgens mij ook nog van nu. En ze staan inedaad voor een zeer goede prijs te koop in Leeuwarden. Jammer dat Leeuwarden voor mij te ver weg is anders had ik hem zeker meerdere keren besteld.

Nou voor 110 heb je 12 stuks big 19. Je zult nergens een goekoper assortiment vinden. En ze presteren ook geweldig

Voor een tientje meer heb je in Leeuwarden 2 x het buurtassortiment, die zijn toch veel bruter dan de big 19.

Ik zou ook net als al eerd vermeld, gaan voor het buurtassortiment. Heb er meerdere van weg gestookt een paar jaar geleden, en ik weet dat dat echt het top assortiment was van toen en volgens mij ook nog van nu. En ze staan inedaad voor een zeer goede prijs te koop in Leeuwarden. Jammer dat Leeuwarden voor mij te ver weg is anders had ik hem zeker meerdere keren besteld.

Voor een tientje meer heb je in Leeuwarden 2 x het buurtassortiment, die zijn toch veel bruter dan de big 19.

Big 19 is hier om de hoek. Leeuwarden niet ..:rolleyes: daar komt bij dat buurtass. In jan deze prijs heeft. Big 19 in november nog :p

Big 19 is hier om de hoek. Leeuwarden niet ..:rolleyes: daar komt bij dat buurtass. In jan deze prijs heeft. Big 19 in november nog :p

Dan is de keuze voor jou snel gemaakt, helaas zit ik niet in die luxe positie want hier in de buurt worden ze beiden niet voor dat geld aangeboden :cry:

De afgelopen jaren heb ik aardig wat 19s assortimenten afgevuurd. Happy Hardcore van Evo en de Brasilian Box heb ik nog niet gezien, dus die komen er bij mij dit jaar sowieso in. Van wat ik tot nu toe heb gezien wint het Fairytail Assortiment van Evo met een straatlengte. M'n bek viel open toen de sterren in een flink deel van mijn wijk op de dakpannen vielen :D

Big Valk 19 en Buurtassortiment ontlopen elkaar niet veel qua boeketgrootte en burst, maar tussen die 2 zou ik toch voor het Buurtassortiment gaan, simpelweg omdat daar een cake met dikke tails in zit.

Extreme Salute van Vuurwerk Totaal
Buurt Assortiment van Rubro
Brasilan Box van Pangu (mijn persoonlijke favoriet)
Fairytail van Evolution

Buurtassortiment blijft vast ook gewoon 6 tientjes in Leeuwarden. De prijzen zijn daar nog nooit tussentijds aangepast.

Ik heb de Brasilian Box gehad voor de volprijs (€150,-). Was het geld zeker waard. Je merkt een duidelijk verschil tussen de 30MM cakes van de Brasilian Box en de 25MM cakes van de Big 19. Uiteraard kan je met 12 Big 19 cakes flink wat geweld krijgen. Maar per pot gezien is de Brasilian Box beter. Hardere burst naar mijn ervaring. Maar zeker grotere effecten en duurdere effecten. Bij de Big 19 heb je vooral veel crackling. En crackling oogt nogal 'goedkoop'.

Big 19 is ook gewoon 30 mm hoor en daar vergis ik me zeker niet in vaak genoeg gehad en met de crackling valt t ook nog wel mee!! Gewoon zeer goede cakes met dezelfde uitwerking als de E.S ze zij wat trager maar met een goede burst en grote spreiding blijven dit gewoon kwalitatief goede cakes al jaren. En wat crackling betreft ben ik niet met je eens. Kun je heel wat chaos mee krijgen o.a Transbomber en de Crackling Chry en behoorlijk wat boxen met een hoop crackling wat echt niet goedkoop oogt...

Big 19's, Buurt Assortiment, Happy Hardcore hebben alleen wel 'slechts' 15 gram in de tubes. Bij de Brasilian Box is dat 17,5 gram, Fairytails 20 gram en Hydra's bijvoorbeeld 25 gram.

Niet dat kwantiteit vóór kwaliteit komt, maar het is wat lastig vergelijken omdat sommige eigenlijk in een totaal andere (prijs) klasse opereren. Zelf dit jaar de Hydra's gezien, maar vind eerlijk gezegd de Brasilian Box en Fairytail indrukwekkender.

Als je goede 19 shot cakes voor een goede prijs wilt, dan moet je voor de Big 19 gaan. Als je echt een stap hoger wilt gaan in kwaliteit met veel mooiere effecten en ook sterren die langer hangen, dan zou ik voor de Brasilian box of het Fairytail assortiment gaan.

De prijs past weer goed bij de uitwerking die je ervoor terug krijgt, dus dan is het aan jou wat je wilt.

Toch bevalt de Freestyle Reverze box mij ook altijd goed.
Daarnaast de Breaking Bad Box gezien, wel oké ook, zitten 2 echt mooie cakes bij.

Back
Bovenaan