Beste 19 shots cakebox

Klopt Mike. Ik heb in december de Freestyle Reverze voor het eerst in actie gezien op een demo van Vuurwerktotaal. Ik was er echt door verrast. De burst was prima en effecten waren mooi. Het tempo mag wat hoger, maar dat is dan extra lang genieten.

Nou voor 110 heb je 12 stuks big 19. Je zult nergens een goekoper assortiment vinden. En ze presteren ook geweldig

Klopt, soms ook voor 110. Geweldig assortiment big19. Dit jaar voor t eerst en komend jaar weer.

En ik was idd het fairytail vergeten. Maar die is vaak wel aan de prijs. Als je deze met een korting kan krijgen, is dat het beste 19sh ass van NL. Maar voor een buurtassortiment van 60 euro had ik de keuze snel gemaakt. Ik heb hem iig al 2z besteld.

Hoe zit het nu precies? Gaan alle 19 shots assortimenten verdwijnen/veranderen en zo ja waarom? Zo nee, waarom dan die aanpassing van het buurtassortiment? Heb afgelopen jaar een omlabeling van es 2.0 geschoten en werd daar toch wel weer erg blij van. Maar welk zijn er verder nog?

Hoe zit het nu precies? Gaan alle 19 shots assortimenten verdwijnen/veranderen en zo ja waarom? Zo nee, waarom dan die aanpassing van het buurtassortiment? Heb afgelopen jaar een omlabeling van es 2.0 geschoten en werd daar toch wel weer erg blij van. Maar welk zijn er verder nog?

Wat ik heb begrepen is het vanwege de stabiliteit van de 19 shots cake, maar zal ongetwijfeld ook iets met marges te maken hebben.

Disturbed van Wolff is nieuw geintroduceerd vorig jaar. Echt een top assortiment. Verder vind je nog de Brasilian 19 sh cakes o.a.

Katan heeft ook nog een leuk setje 19 shots cakes in ze assortiment

Zover ik weet (nog) niet. Volgens mij zouden cakes evt. wel even hoog als breed moeten zijn ivm stabiliteit. Misschien is er daarom bij buurtass 2.0 gekozen voor rond ivm stabiliteit. Maar is echt mijn persoonlijke gedachte.

Het oude Buurt assortiment wordt weer uitgeleverd dit jaar volgens Valk.
Ben benieuwd of ze presteren zoals voorheen

Back
Bovenaan