hardstylboy
VWC lid
Wauw deze is mooi
Rubro heeft mooie items voor dit jaar
Demo,s in de gaten houden
Rubro heeft mooie items voor dit jaar
Demo,s in de gaten houden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Laat je niet misleiden, dit is een sample! Hij zal in de straat nooit zo presterenBlauw stak hier wel echt mooi uit. Sowieso is rood met blauw altijd een prachtige combi. De rest ban van de kleuren ook. Mooie bak dit.
Hier kan ik me wel in vinden idd..Ookal is het een sample. De kleuren en effecten zijn goed uitgewerkt. Dat hier f3 burst in zit moet je even achterwegen laten!
Wat ik verwacht is dit product maar de boeketten 2/3e van de boven staande sample,
Kom ik uit op een stuk vuurwerk die ik wel
In me straat wil hebben![]()
Ookal is het een sample. De kleuren en effecten zijn goed uitgewerkt. Dat hier f3 burst in zit moet je even achterwegen laten!
Wat ik verwacht is dit product maar de boeketten 2/3e van de boven staande sample,
Ik snap je helemaal, maar hoopten we dit niet ook bij de coconut bounty? Als in identieke effecten met minder burst, maar in de productie bleek ook daar bijzonder weinig van over te zijn...Ookal is het een sample. De kleuren en effecten zijn goed uitgewerkt. Dat hier f3 burst in zit moet je even achterwegen laten!
Ookal is het een sample. De kleuren en effecten zijn goed uitgewerkt. Dat hier f3 burst in zit moet je even achterwegen laten!
En toch zijn er ook redelijk wat mensen positief over de coconut bounty. Ik denk dat die mensen de bak afstaken met realistische verwachtingen ipv uit te gaan van het sample van de demo's.Ik snap je helemaal, maar hoopten we dit niet ook bij de coconut bounty? Als in identieke effecten met minder burst, maar in de productie bleek ook daar bijzonder weinig van over te zijn...
Die sample kwam ook uit een volledig andere fabriek (funke) dus niet gek dat productie er totaal niet op leek. Was overigens niet eens een slechte bak ofzoIk snap je helemaal, maar hoopten we dit niet ook bij de coconut bounty? Als in identieke effecten met minder burst, maar in de productie bleek ook daar bijzonder weinig van over te zijn...
Agree, hopelijk wat winkeliersdemos waar productie wordt geschoten. Nog geen garantie maar meer kans.Los van of de bounty goed of slecht is bevallen, hij komt niet overeen met de sample. Niet enkel qua burst maar ook qua effectsamenstelling, terwijl ik me meen te herinneren dat mensen toen ook hoopten dat hij enkel op burst zou inleveren. Voor mij in ieder geval reden om ze dit jaar niet het voordeel van de twijfel te geven en even af te wachten.
Vond deze niet echt absurd groot en hard.Laat je niet misleiden, dit is een sample! Hij zal in de straat nooit zo presteren
voor 63 euro gewoon meepakken johAgree, hopelijk wat winkeliersdemos waar productie wordt geschoten. Nog geen garantie maar meer kans.
Waar? Waar? Waar?Vond deze niet echt absurd groot en hard.
voor 63 euro gewoon meepakken joh![]()
Vond deze niet echt absurd groot en hard.
voor 63 euro gewoon meepakken joh![]()