Atlantis Lion *NIEUW 2025*

Ookal is het een sample. De kleuren en effecten zijn goed uitgewerkt. Dat hier f3 burst in zit moet je even achterwegen laten!
Wat ik verwacht is dit product maar de boeketten 2/3e van de boven staande sample,
Kom ik uit op een stuk vuurwerk die ik wel
In me straat wil hebben🙌
Hier kan ik me wel in vinden idd..

Ookal is het een sample. De kleuren en effecten zijn goed uitgewerkt. Dat hier f3 burst in zit moet je even achterwegen laten!
Wat ik verwacht is dit product maar de boeketten 2/3e van de boven staande sample,
In me straat wil hebben🙌

Heb m gisteren live mogen zien.
Deze stond bovenaan mijn wensenlijstje.
Dat is nog steeds zo.
Als deze in de straat maar de helft doet van wat ik gister zag Top.
Deze komt er zeker.

In me straat wil hebben🙌
Ik snap je helemaal, maar hoopten we dit niet ook bij de coconut bounty? Als in identieke effecten met minder burst, maar in de productie bleek ook daar bijzonder weinig van over te zijn...

In me straat wil hebben🙌

Eens! Laatste oud en nieuw waarbij we dit soort bakkies legaal kunnen aanschaffen. Ben heel benieuwd hoe hij in het echt over gaat komen.

Ik snap je helemaal, maar hoopten we dit niet ook bij de coconut bounty? Als in identieke effecten met minder burst, maar in de productie bleek ook daar bijzonder weinig van over te zijn...
En toch zijn er ook redelijk wat mensen positief over de coconut bounty. Ik denk dat die mensen de bak afstaken met realistische verwachtingen ipv uit te gaan van het sample van de demo's.

Die sample kwam ook uit een volledig andere fabriek (funke) dus niet gek dat productie er totaal niet op leek. Was overigens niet eens een slechte bak ofzo

Los van of de bounty goed of slecht is bevallen, hij komt niet overeen met de sample. Niet enkel qua burst maar ook qua effectsamenstelling, terwijl ik me meen te herinneren dat mensen toen ook hoopten dat hij enkel op burst zou inleveren. Voor mij in ieder geval reden om ze dit jaar niet het voordeel van de twijfel te geven en even af te wachten.

Los van of de bounty goed of slecht is bevallen, hij komt niet overeen met de sample. Niet enkel qua burst maar ook qua effectsamenstelling, terwijl ik me meen te herinneren dat mensen toen ook hoopten dat hij enkel op burst zou inleveren. Voor mij in ieder geval reden om ze dit jaar niet het voordeel van de twijfel te geven en even af te wachten.
Agree, hopelijk wat winkeliersdemos waar productie wordt geschoten. Nog geen garantie maar meer kans.

Back
Bovenaan