Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2022!

Heb wel eens vaker iets meegekregen wat afgekeurd was. Wellicht heb ik dit keer ook dat geluk. Tenzij deze nog helemaal niet in de bunkers van verkooppunten staat.

deze stonden al in de bunker s van de winkeliers .
verwacht deze twee vrij snel bij loots nu . die is er vaak als de kippe bij met afkeur in nl .

ik weet niet of van deze twee al verschillende batch jaren zijn , want dan kan het zijn dat bv batch 2022 is afgekeurd en de 2021 batch gewoon mag uitgeleverd worden

deze stonden al in de bunker s van de winkeliers .
verwacht deze twee vrij snel bij loots nu . die is er vaak als de kippe bij met afkeur in nl .

ik weet niet of van deze twee al verschillende batch jaren zijn , want dan kan het zijn dat bv batch 2022 is afgekeurd en de 2021 batch gewoon mag uitgeleverd worden

Alles is afgekeurd, en Lesli komt hetgeen reeds uitgeleverd is zelfs ophalen.

V.w.b. cracker fontain bij Vuurwerkbunker Breda hebben ze geen terugkoppeling gehad. Dus ik heb nog wel hoop dat deze erin blijven. Ze zijn bij de vestiging Breda wel uitverkocht.

V.w.b. cracker fontain bij Vuurwerkbunker Breda hebben ze geen terugkoppeling gehad. Dus ik heb nog wel hoop dat deze erin blijven. Ze zijn bij de vestiging Breda wel uitverkocht.

Klopt, maar dat was al het geval voordat het mogelijke afkeur verhaal erin kwam. Heb dus ergens nog wel vertrouwen.

Omdat ze super cool zijn!! (maar ik weet eigenlijk niet hoe hij een karton van plan was te gebruiken)

Ik werd net gebeld dat de Funke Azul niet komt vanaf de leverancier. Of dit afkeur of wat anders is wisten ze niet. Balen. Keek erg uit naar deze :cry:

Gewoon één individuele winkel die pech heeft. Geen afkeur.
Alsjeblieft niet van dit soort verhalen direct de wereld in slingeren in dit topic.

Heel fijn inderdaad. Cracker Fontanen en Azul schijnt bij een enkele dealer te zijn. Ik geloof ook dat dit nog met meer producten gaat voorkomen.

Back
Bovenaan