Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oohhh ik vind m echt vreselijk, tis momenteel echt over de top.Zou toch wel mooi zijn als brulaap nu wint van Humphries
Hoop het ook ja. Heb helemaal niks met die Humphries, kan er niet naar kijken!Zou toch wel mooi zijn als brulaap nu wint van Humphries
Helaas...Hoop het ook ja. Heb helemaal niks met die Humphries, kan er niet naar kijken!
Ik weet dat mn broertje vorig jaar heel veel via de Belgen keek, geen idee of dat nog steeds kan....Ben nog steeds aan het twijfelen om een viaplay of pdc abonnement te nemen...er zijn denk ik geen (goedkope of zelfs gratis) alternatieven he?
Ja kan nog. Zelfs players championships final zenden ze uitIk weet dat mn broertje vorig jaar heel veel via de Belgen keek, geen idee of dat nog steeds kan....
Niet actief, maar wil een dezer dagen wel weer een bord gaan ophangen om lekker een pijltje te kunnen gooien. In het verleden heel vaak gedaan, dus wie weet komt er nog een redelijk niveautje uitDUS. Wie darten er allemaal actief?![]()
Heb zelf sinds 2 januari alles hangen met licht en alles. Redelijk hetzelfde verhaal en mn avg is in de afgelopen dagen van 45 richting 60 gegaanNiet actief, maar wil een dezer dagen wel weer een bord gaan ophangen om lekker een pijltje te kunnen gooien. In het verleden heel vaak gedaan, dus wie weet komt er nog een redelijk niveautje uit![]()
Yes 1e divisie DartBondMiddenNederlandDUS. Wie darten er allemaal actief?![]()
Heerlijk toch! Niets lekkerder dan een pijltje gooienHeb zelf sinds 2 januari alles hangen met licht en alles. Redelijk hetzelfde verhaal en mn avg is in de afgelopen dagen van 45 richting 60 gegaan
Als kind vaak gedart, uren op zolder tegen mn broer. Was denk ik zo'n 16 jaar terug en nu weer helemaal ontdekt![]()
Yes SLDL hoofdklasse op vrijdag in Zuid Limburg en DOL Eredivisie op donderdagDUS. Wie darten er allemaal actief?![]()