Alles wat betreft Darten

Ben nog steeds aan het twijfelen om een viaplay of pdc abonnement te nemen...er zijn denk ik geen (goedkope of zelfs gratis) alternatieven he?

PCF zijn begonnen..
1e 4 potjes al klaar
Cross-Bialecki 2-6
Brooks-Lukeman 1-6
Gilding-Taylor 6-5 (taylor heeft 7 matchdarts gekregen
Chisnall -Joyce 4-6

Nu Williams-White (op bord 2)

Wordt uitgezonden door Viaplay

Laatst bewerkt:
Niet actief, maar wil een dezer dagen wel weer een bord gaan ophangen om lekker een pijltje te kunnen gooien. In het verleden heel vaak gedaan, dus wie weet komt er nog een redelijk niveautje uit😅
Heb zelf sinds 2 januari alles hangen met licht en alles. Redelijk hetzelfde verhaal en mn avg is in de afgelopen dagen van 45 richting 60 gegaan 😁

Als kind vaak gedart, uren op zolder tegen mn broer. Was denk ik zo'n 16 jaar terug en nu weer helemaal ontdekt 🤣

Heb zelf sinds 2 januari alles hangen met licht en alles. Redelijk hetzelfde verhaal en mn avg is in de afgelopen dagen van 45 richting 60 gegaan 😁

Als kind vaak gedart, uren op zolder tegen mn broer. Was denk ik zo'n 16 jaar terug en nu weer helemaal ontdekt 🤣
Heerlijk toch! Niets lekkerder dan een pijltje gooien

Elke dag een uurtje op werk met wat collega's. Zou graag langer willen oefenen, maar helaas geen ruimte ervoor thuis om er eentje op te hangen

Back
Bovenaan